ik heb tot nu toe veel plezier en weinig problemen met de xmaxx. eenmaal ventilator van de esc vast gehad, zat een steentje dwars. esc ging netjes bij 75° in de safe modes. verder heb ik beide diffs los geschroefd en opnieuw afgevuld met 50k olie. had op meerdere sites gelezen dat er stock wat weinig olie in zat. voor zat wel genoeg in maar idd achter had meer in gemogen. dus omdat ik ze toch open haf heb ik ze gelijk opnieuw afgevuld. en bij controle niks geen slijtage te zien in de diffs. ga er ook vanuit dat alle mindere berichten op internet in verhouding maar een klein percentage xmaxx rijders zijn. maar ben zeer tevreden over de auto! en als je interesse hebt.......bij mij is alles te koopMomenteel woon ik in Maastricht, maar binnen niet te lange tijd in Heerlen. Zuid Limburg dus. Hoe bevalt de traxxas? Heb hier toch een voorkeur voor omdat mijn laatste wagen ook een traxxas was(wel 10 jaar geleden). Losi kreeg ik in Duitsland ook goede berichten over te horen, maar volgens mij zit ee geen lhs in de buurt die losi verkoopt en dat vindt ik toch belangrijk.
Graag hoor ik je ervaringen over de x maxx