Wat een car..
Mja is eigenlijk ook wel gevaarlijk wa als er 1 of andere gek. Die nog nooit een afstandsbediening in ze handen gehad heeft en dat ding koopt en unlockt... als je met. 160kmh op iemand inrijd wil ik de gevolgen er van niet weten..
Gelukkig nemen de meeste RC winkels daar in hun verantwoordelijkheid, een newbee op RC gebied wordt meestal aangeraden om met iets 'normaals'/ verstandigs te beginnen, b.v. tt-01 of slash e.d. Vuurwerk, trikes met 250cc kan je zo bestellen voor je kids, dat is een stukje eigen verantwoordelijkheid. De manual staat afgeladen met waarschuwingen, Traxxas kan het niet duidelijker maken/ voorkomen denk ik.
Een leuke kar, gekker kan je het werkelijk niet maken. Qua prijs, straks via officiele NL import, ik ben benieuwd waar dat op uit komt. 1100,- dollar is zo gek niet als ik kijk naar wat een 'normale' mamba monster combo, merk-lipo's en dual lader en up-grade goody's als meenemers, belted banden en heavey duty assen kosten. En dan de zender met telemetry die ik nog niet op deze manier ben tegen gekomen. Bij de collega's met de vliegtuigen is het ver gevorderd met telemetrie en die hebben de bereidheid bedragen neer te tellen die in de buurt komen van deze complete RTR auto.
Helemaal van traxxas plastic, is dat goed of slecht, qua ontwerp/ flex/ constructie zal, zoals vaak bij Traxxas, het voldoen voor wat het moet doen, de wedstrijd-scene moet maar kijken wat ze er van vinden. Bijkomend voordeel van dat Traxxas plastic, maak je een klapper, tenminste, als je 'm niet ge-unlockt hebt

, grote kans dat je gewoon weer verder kan rijden, taai spul...