Hallo ik ben bezig een trex 250 te bouwen,op zich leuk na twee 600's
Alleen nu alles klaar is en aangesloten word de regelaar loei heet,zonder dat de motor draaid.
De eerste regelaar die probeerde was een robbe 720,die is nu hemelen.
De tweede is een castle phoenix 25(mooi!),maar die word dus ook heet.Dus......nog een andere geprobeert,de originele align voor de 250.Ook Heet
Dus aan de regelaars ligt het niet.
Ik ben toen stekkers uit de ontvanger gaan halen en kwam uit dat als de gyro eruit is alles goed blijft.Als ik de tail servo uit de gyro haal en de gyro weer aansluit blijft ook alles goed.
Plug ik alleen de tail servo in kanaal 4 word de boel weer heet.
De servo bind verder niet,dus zou dan toch een nieuwe servo nu al kapot zijn?
Mis ik iets,wie weet er wat meer ?
Ik ga morgen even aan de slag met een andere gyro en tail servo misschien dat dat wat duidelijk maakt,maaja dat is morgen pas ,wie weet er nu al wat?
Bedankt alvast,Groet,marcel
Alleen nu alles klaar is en aangesloten word de regelaar loei heet,zonder dat de motor draaid.
De eerste regelaar die probeerde was een robbe 720,die is nu hemelen.
De tweede is een castle phoenix 25(mooi!),maar die word dus ook heet.Dus......nog een andere geprobeert,de originele align voor de 250.Ook Heet
Dus aan de regelaars ligt het niet.
Ik ben toen stekkers uit de ontvanger gaan halen en kwam uit dat als de gyro eruit is alles goed blijft.Als ik de tail servo uit de gyro haal en de gyro weer aansluit blijft ook alles goed.
Plug ik alleen de tail servo in kanaal 4 word de boel weer heet.
De servo bind verder niet,dus zou dan toch een nieuwe servo nu al kapot zijn?
Mis ik iets,wie weet er wat meer ?
Ik ga morgen even aan de slag met een andere gyro en tail servo misschien dat dat wat duidelijk maakt,maaja dat is morgen pas ,wie weet er nu al wat?
Bedankt alvast,Groet,marcel