Jup...
Daarnaast heeft align de eigenschap om bij de updates van de modellen meteen allerlei kleine dingetjes aan te passen...
Dus bijvoorbeeld met de update van de 450 SEv2 en de Sport toendertijd.
ik had een klein probleempje gehad (crash) en mn onderplaat in het frame was kapot.
Originele onderdelen uit de handel/niet meer verkrijgbaar. Dus Sport onderdeel besteld.
Blijkt de sport net een klein stukje smaller, dus past de onderplaat niet.
dus moet je weer een motordrager gaan halen, en wat met ringetjes gaan rommelen om het weer passend te krijgen.
mn 600 nitro moest ik een ander staartstuk hebben.
hele ding compleet besteld. alleen komt het heli ding in delen, en moet je toch nog 1 dingetje van je eigen staartstuk overzetten.
Blijkt dat ik de update binnen had gekregen, en dat dat ene dingetje dus niet paste.
zoektocht verder, krijg je het correcte deel wel weer gevonden..
Als je dit op voorhand weet, weet je ook alvast waar je op moet letten ;-)
Mijn 450 bestaat op dit moment uit 3 of 4 types.. Heb dus ook een klein boekje met van welke types de onderdelen afkomstig zijn, als ik eens lagers zoek of een vervanger moet hebben
Komt een beetje negatief over ondertussen

ze vliegen gewoon erg goed, en als je de grond mis kan vliegen gaat het lang mee.
mijn 450 bestaat voornamelijk uit zoveel verschillende types ivm updatedrang. proberen, voor de lol. Kijken of het beter werkt.
600 hetzelfde. lagers/snaar zijn altijd wel te vinden, dat is normaal het enigste slijtdeel.
Tandwielen kun je vaak toch heel houden, als je de gear mesh goe insteld, en throttle hold/soft startgoed gebruikt.