stef stuntpiloot
Forum veteraan
Heel netjes! ziet er goed uit, 1 ding vind ik alleen wel jammer en dat is de staartrotor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel netjes! ziet er goed uit, 1 ding vind ik alleen wel jammer en dat is de staartrotor.
Helemaal mee eens, alleen een Fenestron die werkt is onbetaalbaar. Andere alternatieven heb ik nog niet gezien...
Zie het maandblad ROTOR van een paar maanden terug, daar staat een perfect werkende eigenbouw 450-size Fenestron in.
Mmm, Is het mogelijk om daar een kopietjes/pdfje van te krijgen?
Werkt zoiets niet op voor op de staart ?
Is je originele ruitje gesneuveld? Heb je een petfles op maat geknipt of heb je echt de fles vervormd en pas gemaakt?...de voorruit heb ik nagemaakt met een petfles, ik hoop nog aan een nieuwe te komen.
Vertel! Komt er ook een bouwdraadje?ik heb al plannen voor een volgende.
Graag gedaan! Ziet er goed uit! Ik zie dat jij ook de "retro-reflecterende" stipjes hebt aangebracht! Het viel mij van het weekend op de de echte heli helemaal vor zit met die stipjes. De hele contour van de kist is voorzien van stipjes...nog bedankt voor de informatie die ik heb gekregen.
![]()
Dank!Dat ziet er allemaal goed uit..mooi eerste project.
Het afstoffen/uitlaten doe ik bij MV-Europoort en wij hebben een vliegveld in Barendrecht, naast de fiets-ingang van de Heinenoord tunnel.Waar laat jij je heli uit.
beste arthur ik ben ook van plan om een life liner te maken maar mijn vraag is waar heb je de decals vandaan want ik vind er maar 1 maar wanneer ik die vergroot word die heel erg wazigVoor het begin van de winter heb ik me voorgenomen om mijn Trex 450 Sport (Super Combo) in een nieuwe jas te steken. Mijn keus was gevallen op de EC135 en die te verfijnen naar een Trauma Heli. Specifiek, de Lifeliner 2 die op het EMC in Rotterdam is gestationeerd.
Het stappenplan:
1: Ombouwen van mijn 450 naar een 4 blads heli (en mee leren vliegen uiteraard);
2: Aanschaf van een rompset en inbouwen van navigatieverlichting;
2a: Eventueel opnieuw spuiten van de romp;
3: Decals opzoeken (google is mijn vriend), printen, lakken, plakken;
4: Heli lakken, raampjes er weer in zetten;
5: Inbouwen van de heli in de romp;
Op dit moment zit ik zo ongeveer bij stapje 3. Omdat ik zoietsnog nooit eerder gedaan heb moet ik heeeeel veel leren, zoals airbrushen, decals printen en plakken, aflakken, afstellen van een 4-blads heli. Ik zal ook een paar plaatjes posten.
Arthur