Trex 450 - EC135 - Lifeliner 2 - The making off!

Zelf maken met decalpaper...

beste mede modelbouwers,

ben een tijdje geleden begonnen met de t-rex 450 met een ec-135 romp op schaal te maken
maar zoek alleen nog decals en de antennes/ruitenwissers wie weet waar ik deze kan bestellen?

alvast bedankt

mvgr. ronald

heb er inmiddels al een 4 blads kop op met een beastx en vliegt verder super.

Google images en decalpaper. Als je wil kan ik na het weekend je mijn decals mailen, dan moet je ze zelf nog printen. Stuur maar even een pb als je dat wilt.

Laatst bewerkt door een moderator:
dankje voor de snelle reactie en voor het mooie aanbod van iTuur. ik heb u een pb gestuurd en ben dus alleen nog opzoek naar ruitenwissers en antennes voor de ec-135

Ben na het weekend weer thuis en dan mail ik je de plaatjes. De antenne e.d. zaten bij mij bij de kit!

Laatst bewerkt door een moderator:
oke dankje ps. dan zal zelf ook nog ff verder kijken naar die antennes en ruitenwissers want bij mij zaten ze er helaas niet bij in.
als iemand weet waar ze te bestellen zijn dan hoor ik het graag

dankje dit is een mooie site maar ben eigenlijk gewoon opzoek naar die set wat align er tegenwoordig bij leverd.

ben nu bezig om stickervellen op te zoeken waar ik de decals op kan printen. ik heb nu transparante etiketfolie maar die is een beetje mat.
wie weet waar ik echte transparante stickerfolie kan kopen en is dit ook uv bestendig als ik het met een laserprinter print?
binnenkort zet ik er wel ff wat foto's op van de lifeliner:D

groeten ronald

wie weet waar ik echte transparante stickerfolie kan kopen en is dit ook uv bestendig als ik het met een laserprinter print?
binnenkort zet ik er wel ff wat foto's op van de lifeliner:D

groeten ronald

Ik zou het niet op stickervellen doen, want dat is altijd te dik. Speciaal hiervoor is er "Decal papier" op de markt. Hier kan je gewoon op printen en daarna moet je het even aflakken met een blanke lak. Hierna kan je het plaatje (of Decal) uitknippen en in een bakje water losweken van het papier en voorzichtig op je model schuiven. Als alle plaatjes er op zitten het hele model even aflakken en klaar is kees!

Kijk eens hier:
Newtone-online webwinkel

Kijk ff op modelbrouwers.nl. Daar kun je de decalfolie bestellen, werkt prima:p. Men noemt dit ook wel water-transfers. Idd even met blanke spuitbuslak overspuiten om te "sealen". Let wel op dat donkere tekst/logo's op lichte ondergrond goed gaat, maar lichte kleuren op een donkere ondergrond niet goed "uit de verf" komt.

Marco.

Back