Hey,
Logo 400! super ding, in vergelijk met alles wat T-rex heet. In vergelijk met de protos heb ik geen idee, die protos ziet er serieus goed uit!
Als motor kan je alles gebruiken met een Kv van 1250-1650 en gewicht tussen de 200-300 gram. Ik heb de Logo 400 gevlogen met verschillende buitenloper, el cheapo tot en met duur. Erg goed beviel een betaalbare Turnigy SK, maar de meest prettige motor is de huidig gebruikte Scorpion 3026 HK, werkelijk een beest.
Ook fijn van de Logo is dat hij zonder motor word geleverd, i.pv bij andere merken meer geld betalen omdat er een motor bijzit die je vervolgens niet gebruikt omdat je keuz op een andere motor is gevallen.
Ik vlieg hem ook op 2 stuks 3S 2200 lipo's in serie, je hebt dan een belachelijk kaaanon!!
Iedereen heeft de neiging te promotoen wat hij zelf gebruikt. Ook ik doe dat, de keuze valt dan zeker op de Logo 400. Betreffende de onderdelenprijzen... kijk daar nog maar een keertje naar, die lopen inmiddels redelijk in de pas met vele andere (goedkopere??) merken. De kwaliteit van de Logo onderdelen zijn altijd aanzienlijk beter dan alle andere genoemde merken, evenals het vlieggedrag van de Logo, deze is erg goed, beslist veel beter als vele andere merken, zeker voor beginner en gevorderde vlieger, maar ook voor het heftige 3D werk.
Logictech LT 2100 kan ik persoonlijk aanraden boven 401, hij is goedkoper en op een aantal punten makkelijker en beter als de 401. Ook past een full size servo prima in het frame van de Logo.
De kontronik regelaar is een toppertje voor deze heli, absoluut geen consessies, voor velen de eerste keuze regelaar op een 500 size!