BabyG en ik hebben de Pro een tijdje geleden gekocht en we hebben al meerdere vluchtjes achter d rug .
Ik had positieve reacties gelezen op de grote forums en na slechte ervaringen voorheen met 400size helitjes zag ik deze wil zitten . Tot nu toe nog geen spijt over de aankoop want de Pro vliegt super , een trex500 gevoel zou ik durven zeggen . Bij wat windzachte dagen want met wat hardere wind is het minder fun .

Wij vinden het wat moeilijk om het kapje erop te steken , de pinnetjes zitten naar mijn gedacht teveel naar voren waardoor je de kap wat minder kunt opentrekken om op de pinnetjes te trekken .
Ja ..inderdaad voor die motormount boutjes , ze moesten eigenlijk bij hun sleutelsetje een wat langere sleutel gestoken hebben want zo heb ik het kunnen oplossen .
Vreemd dat de staart wegdraaid , ik heb al gevlogen met een laag toerental en de staart bleef mooi strak , ik zou eerder iets vermoeden in de setup van de staart of instelling in de gyro . Touwens die Gyro doet het heel goed !
Wij hebben direct de tailmod gedaan van BoB want inderdaad als je alles eens bekijkt klopt het niet dus hupla direct toegepast . Of het verschil maakt weten we niet maar alles doorgedacht kan het niet slecht zijn .
Leve de zippy's

wij vliegen er ook mee !!