trex 450se V2 (2007) Bouwverslag!!

Eindelijk.
na heel wat misere met de post is het pakje toch eindelijk toegekomen.

dit ziet er goed uit.
trex1.JPG

Contents of the case.
alles zit er precies in.
trex2.JPG

en een aparte canopy zodat ik nog eens kan airbrushen.
originele ziet er wel beter uit als op de fotos op het internet.
trex3.JPG

Gisterenavond het rotorhoofd uit elkaar gehaald en gelocktite waar nodig.
(er waren enkele schroefjes niet geborgd.)
trex5.JPG

Ok volgende morgen (fris uit bed) en begonnen met de flybar cage.
trex7.JPG

en zo zit ie erop.
trex8.JPG

met het frame begonnen. (ik heb geen ervaring met vorige trex-en. maar ik vond het frame nogal aan de dunne kant.)
trex10.JPG

en met de landing skidz (hierook weer een paar schroeven die niet gelocticte waren en niet die van de tailboom houder (logisch he))
trex13.JPG

De staartrotor (heb ik nog niet uiteengehaald, gewoon direct gemonteerd.)
trex16.JPG

Het begint zowaar op een helicopter te lijken
trex14.JPG

Met rotorbladen
trex18.JPG

met canopy
trex22.JPG

en de andere canopy.
trex27.JPG

en dit gaat voor morgen zijn. (of miss vanavond als ik me niet kan inhouden.)

trex23.JPG

trex24.JPG

soldering 101
trex30.JPG

en de male en female's gesoldeerd
trex31.JPG

is dit een goede plaats voor de esc of liever ergens anders?
trex32.JPG

Kon je niet beter een draadje openen zodra je hem binnen hebt? ;)

Ik ga het zeker volgen, en ben benieuwd naar je ervaringen. Heb je ook al over de verkrijgbaarheid van onderdelen nagedacht mocht je gaan crashen? Zoals de bladas (Feathering Shaft) is totaal anders bij de V2 ivm druklagers, deze gaat gegarandeerd krom bij een crash. Beetje jammer als je natuurlijk stil staat omdat je geen onderdelen kan krijgen. Al zal dat best vrij rap gaan hoor nu de V2 ook richting Europa aan het komen is.

ja heb ik al aan gedacht.
maar moet nog gyro en ontvanger en servos kopen.
aangezien ik ver ga beginnen bouwen aan mijn huis is mijn budget welwat beperkt.