trex 450se V2 (2007) Bouwverslag!!

Hey KriZ,

Ik weet dat het geen persoonlijke aanval was hoor :-) Dat was gewoon mijn zeer slechte gevoel voor humor... ;-)

Ik heb nog nooit problemen gehad met de schroeven van Align tot nu toe. En zoals je al zei, vast is vast in plastic, nooit ff dat laatste beetje nog vaster doen, dat is alles.

Geen probleem hoor :wink: Gewoon een lichte miscommunicatie. Normaal kan ik ook wel lachen om je ''zeer slechte gevoel voor humor'' alleen dacht ik dat je nu even serieus was :D

Groet,

Kris

de 14e betaald
de 20e verzonden
en steeds nog geen heli.
pfff. had er op gehoopt mijn weekendje te kunne vullen de bouw van de trex

zucht
sigh
kvoel me weer 8 jaar op de vooravond van sinterklaas :lol:

De SE V2 is in grijs carbon, alleen de S is leverbaar in aluminium frame voor zover als ik het nu begrijp.

De SE V2 komt in 4 versie's zwart met houten (325 pro) bladen en met carbon blades. En dit zelfde in grijs.

De versie die wij op voorraad hebben is de grijze met carbon bladen.

gr Remco en Maureen

check eerste pagina :D :D
ofwel moet ik aan moderator eens vragen om dit draadje te kuisen?
gaat dat?
als het niet erg is tenminste.

Ik weet niet hoe gevorderd je al bent met vliegen maar hier kan je mijn bevindingen lezen over de CF bladen. Als je een beginner bent of niet meer doet dan wat hoveren of rondvliegen zet er dan gewoon de Align Pro Woodies op, die CF bladen hebben dan voor jou geen meerwaarde.

Het is zonde om een setje bladen van ruim 30 euro kapot te vliegen en ten tweede geven ze gewoon echt niet mee bij een crash, die woodies breken wel ;)

Verder natuurlijk heel veel succes met bouwen van deze geweldige aankoop :D

Amstel76 zei:
Ik weet niet hoe gevorderd je al bent met vliegen maar hier kan je mijn bevindingen lezen over de CF bladen. Als je een beginner bent of niet meer doet dan wat hoveren of rondvliegen zet er dan gewoon de Align Pro Woodies op, die CF bladen hebben dan voor jou geen meerwaarde.

Het is zonde om een setje bladen van ruim 30 euro kapot te vliegen en ten tweede geven ze gewoon echt niet mee bij een crash, die woodies breken wel ;)

Verder natuurlijk heel veel succes met bouwen van deze geweldige aankoop :D

Ik denk dat ik nog niet durf vliegen met die cf bladen. keihard zijn ze.
ik ga er woodies opsteken (315's) zoals je zegt zullen deze wel meegeven (lees breken)

heb me wiha schroevendraaiers gekocht. hopelijk draai ik hiermee geen schroeven dol.

Mooie machine!
Ben zeer benieuwd naar de rest van het verslag!

Waar heb je hem trouwens weg? Zie 't niet staan, kijk er vast overheen.

Is er vandeze straks ook een barebone te krijgen?
Motor/ESC en lipo hoeft van mij niet zo.

Groet,
Tjerk ;)

Back