Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die lader werkt prima en kan je zeker veilig je lipo mee opladen. Alleen hou er wel rekening mee dat het vrij lang gaat duren, wil je sneller laden zal je voor een instelbare lader moeten gaan rondkijken, bijv. de PowerPeak 300. Nog mooier is een lader met display om te kunnen zien hoeveel er in je packs gaat.elwitten zei:ik heb momenteel deze lader
link
deze heeft een laadstroom van 0.75A en balanceert de cellen ook.
kan ik daarmee de align batterij opladen of liever niet.
Daar ga je geen spijt van krijgenelwitten zei:voor de staart zou ik een gy401 en een 9650 nemen.
Een PCM ontvanger is zeker goed, vergeet niet je failsafe te programmmeren als je zover bent.elwitten zei:als ontvanger bij mijn mx12 zou ik dan weer deze nemen.
Ik vlieg zelf met de HS-56's en was op het moment van mijn aankoop de beste keuze, de HS-65 was toen nog niet eens uit. Mocht je de HS-56 gaan kopen neem dan wat setjes servogears op voorraad, deze strip je bij elke crash. Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik zelf de HS-65 nemen, puur vanwege het gemak dat deze niet strippen en je vrij gemakkelijk in het veld dus weer kan opbouwen na een crash.elwitten zei:voor mijn swashplate servo's weet ik het nog nie.
deze56
of
deze 65
elwitten zei:hoelang zou de laadtijd dan duren.
tis een 2100 Mah batterij.
dus ik kan 0.75 A laden per uur is dat dan 2.1/0.75= 2u 48min?