TREX 600 lipo-vraag

Hallo Gerard,

Zoals je ziet is er veel belangstelling voor de zaak waar jij de pakketen hebt besteld.

Groeten,

Rob.

Lezen jullie het T-rex 600 draadje dan niet ?
Daar staat overduidelijk waar Gerard ze besteld heeft.

remie zei:
dat is fijn, het pakket heb ik namelijk al besteld voor mijn electro funtana.
en ik wil het dus ook gaan gebruiken in een t-rex mocht ik die in de toekomst gaan aanschaffen.

ik moet alleen nog de knoop doorhakken, of de raptor 50 die ik nu heb houden, of de raptor 50 verkopen en een t-rex kopen.
En Remie heb je de lipo al aangekregen van maxamps :?:
Heb je lang moeten wachten op je lipo na bestelling :?:
En "last but not least" ben je er tevreden over :P

ik zie bij helikraft $299 staan .. hoe kom jij (gerard) op ruim 219euro incl. verzenden?
(of zijn dit de nieuwere(duurdere) types) ? ( of vrienden/ kortingspercentage prijsje)?

mvg, Z

ja ik heb het pakket al een tijd terug ontvangen!.
snelle levering. iets langer dan een week en ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen!!

ik heb het pakket nog niet goed kunnen testen helaas.

Verwarrend - Ik heb een Align Lipo Bat van 2 cellen C9 7.4V 1100mAh
Als ik deze laad kwam ik boven de 7.4V ben toen gaan zoeken op internet en zag dat deze Lipo 11.1V is :?
Wie kan mij hier verstaanbaar uitleg over geven....

Dat berekent je lader :wink: 7,2 volt is zijn nominale spaning.
De lader slaat af bij 8,4 volt. Je moet dus je lader instellen op 7,2 volt.

Z900 zei:
ik zie bij helikraft $299 staan .. hoe kom jij (gerard) op ruim 219euro incl. verzenden?
(of zijn dit de nieuwere(duurdere) types) ? ( of vrienden/ kortingspercentage prijsje)?

mvg, Z

toen ik bestelde was de prijs per pakket 285.05 usd
met de variabele korting (53.97 usd) en fast shipping a 29.70 usd kom je op 543.82 usd en dat maakt nu met de omrekenkoers 409.10 euro.

toen met andere koers wat meer.

niks vriendenprijs, iedereen krijgt daar de variabele korting naarmate je meer besteld, tot zelfs 12.5% aan toe.

gerard.

Back