Hoi,
Ik heb ondertussen een nieuwe koelfan gestoken op mijn TREX 600-N, nl de alu aftermarket versie van G-Force.
Bij het demonteren van de plastic fan heb ik ontdekt dat er reeds één van de governor magneetjes uitgegooid was. Dit blijkt een veel voorkomend probleem met de plastic fan.
Ben benieuwd hoe de alu fan het zal gaan doen, naar het schijnt geeft deze al meer koeling dan de standaard fan.
En met dat ik mij een 2de 600 besteld heb (de Sport-versie) heb ik mij ook reeds een 2de alu fan besteld maar ééntje van een gast op RunRyder.
Die kerel (nick op RR : 3Dx) heeft een 4-tal fans gemaakt en daarna getest op weerstand en koeling.
Daarna heeft hij met Rick's (
www.ronlund.com) een deal gemaakt om deze fans te gaan verdelen.
Ben benieuwd naar deze fan, naar het schijnt zou deze fan de beste prestaties leveren.
Hier de link naar de topic op RR :
http://www.runryder.com/helicopter/t353436p1/
De fan kost zowat 28$ en daarbij komt nog eens een kleine 5$ verzending (wle via airmail, zal wel wat langer duren), dus een koopje vind ik.
Toen ik de bevestiging van mijn bestelling kreeg werden er 25$ verzendingskosten aangereken maar na wat heen en weer gemail kwamen ze dan op de proppen met 5$ verzending.
Voilà, dit was even een kleine update !
Grtz,
Dirk