Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ivm het FBL gebeuren, zie dat je hevels voor je servo koopt waarbij je de balletjes op 11mm kunt monteren, dat is meestal de sweet spot voor FBL systemen.zo krijg je het meeste resolutie uit je servo's waardoor het FBL systeem beduidend beter gaat vliegen en makkelijker af te stellen is.
wil niet zeggen dat het bij jullie op andere afstanden goed werkt dat het zo bij iedereen is, want het kan zijn dat hij zo ofwel 1) goed in jouw handen vliegt of 2) dat de afstelling niet goed genoeg is maar omdat je niet beter weet er toch zo mee vliegt in de veronderstelling dat het wé goed is.
Onzin dus...... er is op 1 en dezelfde set up maar 1 servo lengte mogelijk, om het systeem optimaal te moeten laten werken. Iedereen met een flybarless systeem weet dit, omdat het een punt is om in te stellen in de flybarless unit.
Ik zeg natuurlijk niet dat jullie het verkeerd hebben ofzo maar hou er rekening mee dat er héél veel variabelen bij komen kijken
Net zoveel onzin als hierboven
en als jullie goed hadden gelezen heb ik niet letterlijk gezegd dat dat voor alle systemen/setup's telt, ziehier een stukje quote uit mijn vorige post waar ik dat duidelijk genoeg in vermeld :
En nog even over 11mm. Dat is vrijwel onmogelijk omdat dan je ballinkjes tegen je servowiel aanlopen. Als jij een heli ziet met 11mm. ballinkafstand dan is er iets goed fout aan die afstelling. Je wil namelijk altijd je resolutie behouden en je volledige servo uitslag