Hoi
Ik heb een trex 600 en vlieg nu 6 maanden met het ding, hiervoor 6 maanden met een trex 450. Allereerst laat je de kop niet gek maken, als jij al een complete heli hebt waarom zou je daar niet goed mee kunnen gaan vliegen ? Zorg gewoon dat je de laad en startspullen in orde krijgt dat lijkt me heel wat goedkoper dan een komplete nieuwe heli kopen.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, moet je zelf weten.
Ik vlieg nu met de 600 met 5000 mah Airthunders en 4800 Mah Electrolite lipo's. Wat doe ik ermee, wat heen en weer vliegen, stall turns en hoveren.
Mijn timer staat op 9 minuten en dat is geen enkel probleem, je moet gewoon zorgen dat je niet enorm veel toeren op de kop hebt, dus de standaard 10 pinion op de motor en niet de 11, scheelt een boel vliegtijd en als je begint heb je meer aan vliegtijd dan aan veel power, voor wat rondvliegen heb je trouwens meer dan genoeg power. Volgens mijn eagletree heb ik zo'n 1800 toeren bij een volle accu. Na een vlucht laad ik zo'n 3400-4000 terug in de accu, meestal eerder 3400 dan 4000 mah.
Ik zou voor lipo's ook eens kijken bij electrolite deze worden online verkocht via budget rc en kosten 99 engelse pond excl. btw en verzenden, denk eraan dat de pond erg laag is.
Ik heb een trex 600 en vlieg nu 6 maanden met het ding, hiervoor 6 maanden met een trex 450. Allereerst laat je de kop niet gek maken, als jij al een complete heli hebt waarom zou je daar niet goed mee kunnen gaan vliegen ? Zorg gewoon dat je de laad en startspullen in orde krijgt dat lijkt me heel wat goedkoper dan een komplete nieuwe heli kopen.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, moet je zelf weten.
Ik vlieg nu met de 600 met 5000 mah Airthunders en 4800 Mah Electrolite lipo's. Wat doe ik ermee, wat heen en weer vliegen, stall turns en hoveren.
Mijn timer staat op 9 minuten en dat is geen enkel probleem, je moet gewoon zorgen dat je niet enorm veel toeren op de kop hebt, dus de standaard 10 pinion op de motor en niet de 11, scheelt een boel vliegtijd en als je begint heb je meer aan vliegtijd dan aan veel power, voor wat rondvliegen heb je trouwens meer dan genoeg power. Volgens mijn eagletree heb ik zo'n 1800 toeren bij een volle accu. Na een vlucht laad ik zo'n 3400-4000 terug in de accu, meestal eerder 3400 dan 4000 mah.
Ik zou voor lipo's ook eens kijken bij electrolite deze worden online verkocht via budget rc en kosten 99 engelse pond excl. btw en verzenden, denk eraan dat de pond erg laag is.