Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry Nick maar elke keer dat ik dit lees moet ik een beetje lachen. 3GX is een prima systeem volgens jou maar het slaat je heli tegen de grond bij het opstijgen, laat je heli een willekeurige kant op vliegen zonder dat je zit te sturen, de staart in mijn geval is niet stak te krijgen, terwijl een ander systeem superstrak vliegt met dezelfde hardware. Ik zou het een matig systeem noemen als ik het met al die andere vergelijk. Tis ook niet kwaad bedoeld hoor ;-).@Tomekyo , het is niet kwaad bedoeld hoor , maar de 3GX is een prima systeem heb hem zelf ook gehad , en mijn heli vloog prima...tot een bepaald punt.
en ook ik dacht toen dat het aan de 3GX lag
maar ook bij mij klopte de geometry niet ,en ook bleek de heli niet goed mechanisch afgesteld te zijn..
het enigste - punt aan de 3GX vond ik het opstijgen , dan moest je goed op de swash letten anders kiepte de heli om.
en ik had achterwaartse drift , maar dit kwam dat mijn c.g niet goed was ,
het was toen mijn eerste flybarless...
met de kennis die ik nu heb weet ik zeker dat ik hem strak vliegend had gekregen met de 3GX.
over de Fubar loopt ook een draadje hier op het forum.....
er word niet bepaald positief over gesproken , maar niet te min mischien ben jij de man die dit tegen kan spreken en dat de Fubar een goed systeem is voor weinig geld , een kloon hoeft zeker niet slecht te zijn in tegendeel zelfs...
je heli vliegt in ieder geval nu strak aan daar gaat het toch om.
succes gr Nick
align is nu eenmaal niet het beste van het beste..
Maar is doorgaans wel goed vliegend te krijgen. Er is natuurlijk altijd beter..
Ik heb er ondertussen toch wel een aantal de lucht in geholpen, en allemaal zijn goed gaan vliegen
en ik ben met je eens, dat wanneer een estab zulke gekke dingen gaat doen, je doorgaans redelijk snel je zak er van vol hebt en ff verder zoekt.
Sorry Nick maar elke keer dat ik dit lees moet ik een beetje lachen. 3GX is een prima systeem volgens jou maar het slaat je heli tegen de grond bij het opstijgen, laat je heli een willekeurige kant op vliegen zonder dat je zit te sturen, de staart in mijn geval is niet stak te krijgen, terwijl een ander systeem superstrak vliegt met dezelfde hardware.
Daar heb je een punt, alleen geldt bij flybarless systemen net zo goed als bij een flybar helicopter dat alles staat of valt met de juiste instellingen of afstellingen. Eigenlijk is er zowat niets wat echt gegarandeerd voor problemen zorgt voor wat betreft dit type electronica. Wel geldt dat veeleisende piloten vaak eerder de grenzen zullen gaan tegenkomen voor wat betreft prestaties.
En toch zijn er mensen die hem graag van je willen hebben voor een redelijk bedrag...... hoe zou dat nou komenEerst antireclame maken en dan een bod vragen - top verkoper.![]()
De 3gx heeft in een bepaalde serie een hardwarematig probleem, waardoor hij (voornamelijk) op de elevator as gaat driften..
Waarschijnlijk als je deze had teruggebracht, had je een andere retour meegekregen uit een andere serie.
probleem ook weg.
De 3gx heeft in een bepaalde serie een hardwarematig probleem, waardoor hij (voornamelijk) op de elevator as gaat driften..
Waarschijnlijk als je deze had teruggebracht, had je een andere retour meegekregen uit een andere serie.
probleem ook weg.