onderdelen, mooi punt. ik wil graag even het volgende aankaarten:
als jij een Tamiya Top wagen koopt, denk aan Evo 4, Surikarn TRF415 enz... dan is het moeilijker om aan onderdelen te komen.
een gemiddelde winkel zal genoeg onderdelen hebben voor een TL01 , TT01 enz. deze auto's gaan geregeld over de toonbank en zeker beginners rijden nog al snel wat stuk. een inkomsten bron voor de winkel dus.
heb jij een TRF 415 (noem maar een voorbeeld) dan is de kans dat jij onderdeel X niet zo maar kunt krijgen, de gemiddelde winkel zal het moeten bestellen en dit duurt toch al snel een week zo niet langer.
neem je nu een Schumacher mission (2) dan denk ik dat je sneller aan je onderdelen komt. neem nu een RC-Pitstop of een RC-Shop Roal. beide hebben ze al behoorlijk wat onderdelen op voorraad hangen en kun je dus aan heel veel onderdelen al komen.
zo ook bijvoorbeeld op de club, je rijd een wedstrijd. kijk je daar rond zul je erg veel mission's zien (tja de auto is nu eenmaal erg in trek :roll: ) rijd jij zelf dan ook met een mission en je rijd een onder deel stuk, is de kans groter dat iemand jou een onderdeel leent (verkoopt) zo dat je door kunt rijden. dan dat je met een TRF 415 rijd. omdat deze auto ook een stuk duurder is is hij ook een stuk unieker.
daar integen zul je sneller de show stelen op de club. tja iedereen staat daar met zo'n " standaart " mission. maar als jij aan komt met een TRF 415 dan heb je toch wel menig persoon die even komt kijken. (tja ik heb wat met "de show stelen"

)
kijk ik ben altijd al een voorstander van de Schumacher auto's. mede omdat je toch een pracht auto krijg voor een redelijk prijs. er zijn dan wel wat nadelen te noemen, ik vind zelf dat er vergeleken met bijvoorbeeld een Corally of Xray nog erg veel plastic op de schumi auto's zit
maar goed. even terug komend op de eerste post..
ik zelf ben niet echt een voorstander geweest van Tamiya, Tamiya maakt leuk beginners auto's en zeker ook top race wagens, maar de prijs.... die heeft me nooit aangestaan.
als ik dan toch moet kiezen zou ik met Sebastiaan mee ga voor de evo 4,
een ijzer sterk argument heb ik er niet echt voor. enkel dat zo als Sebastiaan (slak) al zei dat hij beter uitgerust is
Groet Robo