Trojan t-28 bhm arf

Mooi. Ben benieuwd wat het zal geven.
Net een gekocht landingsgestel hé :-)
Ben ook al de batterijen aan het laden.
Mvg Wes.

Inderdaad.Morgen ben ik niet thuis en laad niet graag mn batterijen zonder toezicht of als ik weg ben.
Dus elk op z'n beurt vraagt wat tijd met 1 lader. Zender-Katana-supersportster en nog mn loodaccu wat bijladen.
Mvg Wes.

nu ik sinds 2011 deze leuke vogel in bezit heb was het tijd voor een lichte opknapbeurt. Dit was mijn eerste laagdekker na een schuimpje toen ik leerde vliegen....hij heeft dus in het begin veel meegemaakt, waaronder een fel geschaafde motorkap.
Nu ik al wat meer ervaring in het rc gebeuren heb (kuchkuch) wilde ik eens zelf een mal van een motorkap maken ,omdat ik graag een fw wil bouwen.De trojan had dus toch ooit eens een nieuwe motorkap nodig dus de ideale oefening voor het latere werk.
iedereen die de motorkap wil zien , kan op volgende link drukken : https://drive.google.com/folderview?id=0B4go_VZklUEIVmVRM1hYa3FOVVE&usp=sharing

gezien ik de mal heb, kan ik dus op vraag ééntje maken....(maten staan erbij)

Mijn eerste ervaring met het maken van een mal:
1. producten zijn duur, dus voor toepassing als je meerdere copy's wenst te maken
2. veel werk
3. niet zo gemakkelijk als het eruitziet.

De motorkap die eruit kwam was goed, maar ik durf wedden dat de 2de perfect zal zijn..... :)

Hallo juweeltje,

Motorkapje ziet er goed uit

Uit hoeveel lagen heb je de motorkapje gemaakt en hoeveel gram is de glasmat ?

Een goede oefening voor het grote werk .

Het is inderdaad altijd veel geld voor een mal ten maken .

Het fijn als je de kosten kunt delen met anderen , maar dit lukt niet altijd .

Succes met het grotere werk , ik zal het wel zien passeren op het forum .

Grt johnnyb

He I Johnny de map bestaat uit 2 lagen van 163gr.De nieuwe kap weegt een kleine 50gr minder dan de vaak herstelde oude kap.
Ja de producten zijn behoorlijk duur. Maar zoals ik en jij zei...het is een oefening voor het grotere werk...

Hoi Juweeltje.
Dit ziet er gelikt uit, zelf heb ik een nieuwe gemaakt van hout, veel minder werk , maar eenmalig.
Knap stuk werk!!!

Mvg,

Pascal.

Back