truckmeeting 't Zand (vervolg topic)

Graag zou ik van iedereen zijn naam en nickname willen hebben.
Dit ivm het maken van de naambordjes.

voorbeeld:

Marcel Rottierood
Chris ChrisCross
enz
enz

gr Marcel.

Er is in iedergeval 1 naam bij die ik nog niet had.Heeft dus wel zin dat ik het hier nog een keertje vraag.
De meeste heb al.
Ik ga eind volgende week de kaartjes drukken en lamineren.
gr Marcel.

Rijden T'Zand

Hoi medebouwers

Ik heb mijn vriendin belooft dat wij een weekendje naar Texel gaan.Even eruit na alle ellende.
Laat ik nu "toevallig" het weekend van 17 en 18 okt gepland hebben.
Dus zondagmiddag komen wij weer terug en dan is het natuurlijk normaal dat we dan langs komen in T''Zand.Ik neem het BEEST de dolly en mijn FT oplegger met lange zwanenhals mee.
De trailer kan niet rijden maar het is leuk als opvulling en om jullie een indruk te geven hoe groot alles gaat worden.Tot dan

MvG Opa Wil.

Hoi medebouwers

Ik heb mijn vriendin belooft dat wij een weekendje naar Texel gaan.Even eruit na alle ellende.
Laat ik nu "toevallig" het weekend van 17 en 18 okt gepland hebben.
Dus zondagmiddag komen wij weer terug en dan is het natuurlijk normaal dat we dan langs komen in T''Zand.Ik neem het BEEST de dolly en mijn FT oplegger met lange zwanenhals mee.
De trailer kan niet rijden maar het is leuk als opvulling en om jullie een indruk te geven hoe groot alles gaat worden.Tot dan

MvG Opa Wil.

heey opa wil dat is super nieuws kan ik dat 'ding' eindelijk eens in het echt bekijken!!!!

de baan word vrij groot en er is plek zat om iets te showen miss zet ik daar wel tavels voor neer of gebruik de schaarbrug daarvoor!.

ik zal van het weekend wel foto's maken van de schuur dan kan iedereen een idee krijgen over wat voor ruimte we praten!!!

Wil,dat is grandioos!!!!!!!!!!Wat een superdag wordt het dan.Geweldig.Kunnen we eindelijk kennis maken met de meester van de Volvo!
toppie.
gr Marcel.

Back