Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn truggys altijd 4WD dus die andere zal dan een stadium truck zijn (wilde gok en weet het niet zeker).
Voordeel van 4WD is de beter handling, vooral offroad en een centerdiff (mits die er in zit) waardoor je sneller kunt accelereren.
Voordeel van 2WD is dat het makkelijker te onderhouden en sleutelen is wat wel belangrijk is voor een beginnend RC rijder.
Post eventueel ook wat links zodat we kunnen zien waar je/we het over hebben.
ik ga een truggy kopen bij conrad ... dus ja een rustler is een beedje te duur welke is fijner 2wd of 4wd
...
Dat maakt zeker wel uit. Een 4WD heeft vele betere aircontrol dan een 2WD.Voor springen zou ik een uitgebalanceerde auto kiezen 2WD of 4WD maakt dan niet uit.
welke auto is dan aan teraden maar het maakt toch nix uit als je het maar goed onderhoudDat maakt zeker wel uit. Een 4WD heeft vele betere aircontrol dan een 2WD.
Ik geef mijn voorkeur overigens ook aan 4WD vanwege de voorheen genoemde redenen door iedereen.
Maar als ik los van die twee wat mag aanraden : nog even doorsparen en voor een echt A-mark auto gaan, zul je (waarschijnlijk) veel meer plezier van hebben.
Zuiver theoretisch kan je ook overwegen om in Amerika te bestellen. Met de huidige wisselkoers kom je inclusief verzendkosten lager uit dan de prijzen van Conrad en dan heb je bijvoorbeeld een Rustler of Team Associated buggy.
Het maakt zeker wel uit. Een simpel speelgoed wagentje van de Intertoys zal sneller kapot gaan wanneer je hem hetzelfde behandeld dan een A-merk wagen.
Mag ik hem een dagje lenenIS NIET STUK TE KRIJGEN
Ik denk dat je onderdelen bedoeld?voor de 2wd zijn erwel onderleen en voor de 4wd niet ?????????
ik snappieIk denk dat je onderdelen bedoeld?
Zoals gezegd, onderdelen is sowieso lastig voor B-merken. Vandaar dat wij ook A-merken aanraden, snappie ?