tunen rc auto

haloo

ik heb gisteren een rc auto gekocht ( een simpele)
en ik zou deze graag tunen l
iemand die iets leuks weet om ermee te doen?
alvast bedankt

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Achterin je auto leggen en met 120 over de snelweg rijden?

Nee alle gekheid op een stokje, ik zie de auto die je hebt voor 20 pond op ebay staan. Daar is en valt echt niets aan te tunen.

Achterin je auto leggen en met 120 over de snelweg rijden?

Nee alle gekheid op een stokje, ik zie de auto die je hebt voor 20 pond op ebay staan. Daar is en valt echt niets aan te tunen.

en hoe ben jij dan begonnen?
ineen s met een auto van 500 euro?
hoe oud waart ge 19?
kben 14 en heb weinig geld dus ik PROBEER toch iets he !!

hoe oud waart ge 19?

Rustig maar. Hij geeft alleen aan dat er aan deze auto niets valt te tunen.
Dit is speelgoed.

Als je nu al uitgekeken bent hierop zou ik me eens gaan verdiepen in wat serieuzere RC modelbouw.

Het hoeft zeker geen 500 euro te kosten maar misschien moet je toch ff sparen ;)

Rustig maar. Hij geeft alleen aan dat er aan deze auto niets valt te tunen.
Dit is speelgoed.

Als je nu al uitgekeken bent hierop zou ik me eens gaan verdiepen in wat serieuzere RC modelbouw.

Het hoeft zeker geen 500 euro te kosten maar misschien moet je toch ff sparen ;)

n toch ga ik er alles aan probere om deze auto wijzer te maken
welke kleuren combinaties zou ik kunnen gebruiken?

Laatst bewerkt:
vooral anders uitzien
rijden doet ie voor mij goed genoeg

Optisch tunen of 'styling' dus. Onder tunen word meestal verstaan dat de prestaties verbeterd moeten worden.

Je kunt met stickers en verf aan de slag. Maar offie er mooier op word is een tweede.
Gewoon lekker uitproberen.

Verder zijn ze in de RC drift en vooral de scaler scene behoorlijk creatief met het namaken van onderdelen voor op kappen.
Misschien daar eens naar zoeken of je iets ziet waarvan je denkt dat je dat ook kunt proberen.

hoe oud waart ge 19?

Zo hebben we er weer 1 in ons midden die snel op de tenen getrapt is?
met 14 kun je best al wereldwijs zijn, zeker met het tegenwoordige internet kun je best al een hoop opzoeken. zoals bv duidelijke topictitels ( lees de sticky topics bovenin )

geef even aan wat je nou precies wil en wees niet lui om ook verder te zoeken op dit forum, daar heb je de searchbutton voor.

Wat jij hebt gekocht kun je ook alleen maar in een andere kleur spuiten, verder niks. men loopt naar de modelbouwwinkel en koopt een spuitbus, plakt af wat je niet in die kleur wil en spuiten maar!!

kan ik eventueel niets doen met de lichten zodat die branden als ik dat doe?
ik doe elektriciteit elektronica op school dus eventueel daar iets mee?
ik weet ook wel dat er weinig mee te doen valt maar daarom vraag ik het hier of er iets mee te doen valt zo ja wat dan enzo :)
dus als ik er maar weinig mee kan doen doe ik dat en maak er dan plezier mee he :)

je zegt dat je "elektronica" doet op school dat weet je zelf wel of je iets kan realiseren hoeveel ruimte je leds nodig hebben wat voor stroomvoorziening daarvoor dat hoor je te weten als je op school "elektronica" doet. Waarom vraag je aan ons hoe je het moet doen:sleepy::sleeping:

je zegt dat je "elektronica" doet op school dat weet je zelf wel of je iets kan realiseren hoeveel ruimte je leds nodig hebben wat voor stroomvoorziening daarvoor dat hoor je te weten als je op school "elektronica" doet. Waarom vraag je aan ons hoe je het moet doen:sleepy::sleeping:
ik vraag niet HOE maar WAT

Vince,

Geloof me ooit kom jij ook tot de conclusie..... dat je zelf kan nadenken.
En ga je voordat je iets koopt er over nadenken wat je er mee wilt gaan doen.
Succes met het "ding" en geniet er van zo lang hij het nog doet.

Ik ben ook 14 en heb een nitro racer en een kyosho dbx ve en een protech willy en een rovan baja 5b. OWNED. je kan makkelijk genoeg geld hebben op je 14de

Back