P
Pilot-Red-10
Guest
Vanaf 1 volle zeecontainer per week mag je over een snelle afwikkeling gaan hopen als ze het druk hebben . :rolling:
Mvg Johan
Haha, tuurlijk en dan kom ik aan met 1 mini vliegtuigje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf 1 volle zeecontainer per week mag je over een snelle afwikkeling gaan hopen als ze het druk hebben . :rolling:
Mvg Johan
Heb je wel gevraagd of ze een faktuur bij de zending wilden stoppen? Anders heb je kans van TNT eerst een brief te krijgen met het verzoek om de faktuur op te sturen...
Hmm, een factuur erbij?
Moet je dat doen dan
maar waarom 23 euro betalen 8O ?
ook al zit de factuur bovenop de doos geplakt dan krijg je alsnog die brief, dat customs inspection duurde bij mij ver over de 3 dagen, ongeveer 10/13 dagen bij mij.
en je moet dan ook 23euro extra betalen.
kortom, balen dus![]()
En hoe zorg je dat er een factuur bij komt? (handig voor een volgende bestellingHeb nu ongeveer 12 pakketjes ontvangen van HC en slechts bij 1 ervan was ik vergeten de faktuur bij te laten sluiten en dat was ook de enige waarbij ik een brief kreeg met het verzoek om die faktuur.
En hoe zorg je dat er een factuur bij komt? (handig voor een volgende bestelling)
Jah, en school is weer begonnen...Ah 't is toch k*t weer....![]()
ik ga ff zoeken, bedankt!Je moet de faktuur van hobbyking uitprinten en meesturen (als PDF te vinden als je bij hobbyking je bestelling bekijkt). Laat maar ff weten als je hem niet kan vinden dan zal ik ff precies kijken hoe dat heet...
Achter status staat : paid en dan een link : comstumes inv.
Als ik hier op klik krijg ik een soort factuur maar het ziet er ong zo uit :
[SIZE=-2]Code[/SIZE][SIZE=-2]Qty[/SIZE][SIZE=-2]Description[/SIZE][SIZE=-2]Unit price[/SIZE][SIZE=-2]Total[/SIZE][SIZE=-2]Mini-Glider[/SIZE][SIZE=-2]1[/SIZE][SIZE=-2]Turnigy Mini-Glider w/ Lipo & BL outrunner Plug-n-Fly[/SIZE][SIZE=-2]$4.71ea[/SIZE][SIZE=-2]$4.71[/SIZE][SIZE=-2]HXT900[/SIZE][SIZE=-2]1[/SIZE][SIZE=-2]HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo[/SIZE][SIZE=-2]$0.27ea[/SIZE][SIZE=-2]$0.27[/SIZE]
Had dus toch maar 1 servo bijbestelt
maarja hier zijn de prijzen veel lager?! ik had natuurlijk de laagste costums declaration gekozen![]()
Tja, dan moet je maar even kijken wat je doet. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk bij de douane dus 27 cent voor een servo is misschien wat overdreven![]()
Hallo,
Het gaat morgen op de bus, hopelijk gaat het een beetje snel !!!
Maarja, ik denk dat ze bij de duane niet eens weten wat een servo is
tenzij het ook een modelbouwer is :rolling:, dan krijg ik heel veel vraag met waar die servos vandaan komen![]()