Turnigy Mini Glider

• Topicstarter Topicstarter Pilot-Red-10
  • Startdatum Startdatum
Ik moet de inhoud van het pakket en alles naar waarheid invullen.
ik heb toevallig twee servotjes meebesteld dus dat worden drie dingen.
maar nu moet ik ook de waarde invullen (naar waarheid) betekent dat dat het daaraan licht hoeveel ik meer moet betalen? :(

Is dat niet duidelijk genoeg dan .?

Mvg Johan

Je moet de faktuur van hobbyking uitprinten en meesturen (als PDF te vinden als je bij hobbyking je bestelling bekijkt). Laat maar ff weten als je hem niet kan vinden dan zal ik ff precies kijken hoe dat heet...
Dat wel, dit niet ;)

Nod geen bericht van TNT ik ben echt benieuwd naar dir vliegtuigje :D

Een bericht:

Dat de waarde niet klopt!
wat voor factuur moet ik ze nu toesturen ? :confused:

Een bericht:

Wat is de echte waarde van je pakket? Ik zou niet weer proberen de boel te bedonderen ivm boetes enzo, ze hebben je nu al in de gaten...

Je kunt HK gewoon mailen en vragen om de 100% faktuur, die mailen ze je zo toe waarna je deze weer naar TNT kunt sturen.

Al doende leert men :D

Wat is de echte waarde van je pakket? Ik zou niet weer proberen de boel te bedonderen ivm boetes enzo, ze hebben je nu al in de gaten...

Je kunt HK gewoon mailen en vragen om de 100% faktuur, die mailen ze je zo toe waarna je deze weer naar TNT kunt sturen.

Al doende leert men :D

Ik wil ze zeker niet bedonderen!
Het gaat me er om dat ik me pakketje krijg ;)

Een bericht:

Je moet de echte waarde van de bestelde goederen opgeven, niet de valse waardes die Hobbyking erop zet. Ook niet de valse "factuur" die Hobbyking aanbiedt.

Ik maak zelf een lijstje van de bestelde onderdelen met de prijs op de HK website + omrekening naar euro. Geen echte factuur dus, maar heb er nog geen problemen mee gehad.

Denk eraan een valse aangifte een boete op kan leveren van dik 200 euro. Vul 't ding naar waarheid in, betaal die paar euro's (19% btw + 17 euro inklaringskosten) en je bent er vanaf.

EMS verzending is trouwens zonde van je geld. 't is duurder, nauwelijks sneller en de inklaringskosten zijn hoger.

Laatst bewerkt:
Je moet de echte waarde van de bestelde goederen opgeven, niet de valse waardes die Hobbyking erop zet. Ook niet de valse "factuur" die Hobbyking aanbiedt.

Ik maak zelf een lijstje van de bestelde onderdelen met de prijs op de HK website + omrekening naar euro. Geen echte factuur dus, maar heb er nog geen problemen mee gehad.

Denk eraan een valse aangifte een boete op kan leveren van dik 200 euro. Vul 't ding naar waarheid in, betaal die paar euro's (19% btw + 17 euro inklaringskosten) en je bent er vanaf.

EMS verzending is trouwens zonde van je geld. 't is duurder, nauwelijks sneller en de inklaringskosten zijn hoger.

Oke, als dat ook kan doe ik dat wel ;).
Je hebt gelijk over EMS ik heb iets bestelt op 1september en das vandaag al binnengekomen :o.

Gister brief met kloppende info op de bus gedaan ;)
Ik zag op de hobbyking site dat dit het vernieuwde model van de Gray-Ghost is.
Filmpje gray-ghost :
hier zweeft hij mooi!

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan eindelijk is ie vandaag thuis afgeleverd!
Ik moest wel €34,- betalen :rolleyes:
Dus de doos opengemaakt en.... spanwijdte van zo'n 70 cm!
en dat noemen ze een mini glider ;) ziet er keurig uit, mooi turnigy motortje, GWS propje, wat ?! de LiPo is niet van turnigy :o.
Niet dat dat uitmaakt, maar dat had ik niet verwacht;)
Ga hem vanavond inelkaar zetten.

Bedankt!
Ja, alleen maar regen :(.
Ik ben trouwens eerst nog opzoek naar een zenderset.
de mijne stoort enorm, kan dus nog niet vliegen.
De assamblage was erg makkelijk

Probeerde vandaag eens de vleugel erop te zetten.
Het blijkt dat de meegeleverde schroefjes daarvoor niet passen!
Even gezocht in de schuur en toen passende gevonden.
Vanmiddag foto's!

Back