P
Pilot-Red-10
Guest
Oeps...
Nouja hadden ze maar wat duidelijker moeten zijn

Nouja hadden ze maar wat duidelijker moeten zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja vanochtend al op de bus gedaanGewoon je Paypal afschrift uitprinten, dat is voldoende.
Ik moet de inhoud van het pakket en alles naar waarheid invullen.
ik heb toevallig twee servotjes meebesteld dus dat worden drie dingen.
maar nu moet ik ook de waarde invullen (naar waarheid) betekent dat dat het daaraan licht hoeveel ik meer moet betalen?![]()
Dat wel, dit nietJe moet de faktuur van hobbyking uitprinten en meesturen (als PDF te vinden als je bij hobbyking je bestelling bekijkt). Laat maar ff weten als je hem niet kan vinden dan zal ik ff precies kijken hoe dat heet...
Pilot-Red-10 zei:Dat wel, dit niet![]()
Een bericht:
Dat de waarde niet klopt!
wat voor factuur moet ik ze nu toesturen ?![]()
Wat is de echte waarde van je pakket? Ik zou niet weer proberen de boel te bedonderen ivm boetes enzo, ze hebben je nu al in de gaten...
Je kunt HK gewoon mailen en vragen om de 100% faktuur, die mailen ze je zo toe waarna je deze weer naar TNT kunt sturen.
Al doende leert men![]()
Je moet de echte waarde van de bestelde goederen opgeven, niet de valse waardes die Hobbyking erop zet. Ook niet de valse "factuur" die Hobbyking aanbiedt.Een bericht:
Dat de waarde niet klopt!
wat voor factuur moet ik ze nu toesturen ?![]()
Je moet de echte waarde van de bestelde goederen opgeven, niet de valse waardes die Hobbyking erop zet. Ook niet de valse "factuur" die Hobbyking aanbiedt.
Ik maak zelf een lijstje van de bestelde onderdelen met de prijs op de HK website + omrekening naar euro. Geen echte factuur dus, maar heb er nog geen problemen mee gehad.
Denk eraan een valse aangifte een boete op kan leveren van dik 200 euro. Vul 't ding naar waarheid in, betaal die paar euro's (19% btw + 17 euro inklaringskosten) en je bent er vanaf.
EMS verzending is trouwens zonde van je geld. 't is duurder, nauwelijks sneller en de inklaringskosten zijn hoger.