Gisteravond de Twin Ace opgehaald.
Hij is toch iets duurder geworden dan verwacht want er stonden een paar knoopjes in Schiedam te laseren en ze hebben me te pakken gehad.
Wel knap hoor de eerste snelheidsovertreding in 3 jaar met m`n Surfbussie
Maar nu ff terug naar de Twin Ace.
Natuurlijk na thuiskomst om 12 uur `s avonds nog ff een fotootje maken van onze nieuwe aanwinst en ziehier:
-Het model is zeg maar bespan klaar dus daar gaan we vandaag of morgen mee beginnen.
-Intrekbaar landingsgestel idee hebben we laten varen daar is net te weinig ruimte voor.
-Flaps zit ik nog even over te denken.
Verdere aanpassingen die ik ga doen:
-Gasservo`s worden vervangen door micro- of mini servo`s,
-Rolroer servo`s staan nu in de vleugel deze wil ik neerleggen zodat alleen de servohevel uit de vleugel komt ipv de halve servo.
Gegevens:
-Spanwijdte 1560mm,
-vliegklaar gewicht: +/-2800gram,
-Motor: 2x OSmax 25FP (4cc 2-takt).
Al met al weer een leuk nieuw projektje, ik hou jullie op de hoogte.
Groeten,
Berto.
Hij is toch iets duurder geworden dan verwacht want er stonden een paar knoopjes in Schiedam te laseren en ze hebben me te pakken gehad.
Wel knap hoor de eerste snelheidsovertreding in 3 jaar met m`n Surfbussie

Maar nu ff terug naar de Twin Ace.
Natuurlijk na thuiskomst om 12 uur `s avonds nog ff een fotootje maken van onze nieuwe aanwinst en ziehier:

-Het model is zeg maar bespan klaar dus daar gaan we vandaag of morgen mee beginnen.
-Intrekbaar landingsgestel idee hebben we laten varen daar is net te weinig ruimte voor.
-Flaps zit ik nog even over te denken.
Verdere aanpassingen die ik ga doen:
-Gasservo`s worden vervangen door micro- of mini servo`s,
-Rolroer servo`s staan nu in de vleugel deze wil ik neerleggen zodat alleen de servohevel uit de vleugel komt ipv de halve servo.
Gegevens:
-Spanwijdte 1560mm,
-vliegklaar gewicht: +/-2800gram,
-Motor: 2x OSmax 25FP (4cc 2-takt).
Al met al weer een leuk nieuw projektje, ik hou jullie op de hoogte.
Groeten,
Berto.