Typhoon @ Rotterdam

Heej Luit nee tot mijn spijt niet ik was bij 4en uit dus ik had geen puf meer helaas.Mar mischien dat ze nog komen en dat ik vandaag zin krijgt om dat stuk telopen dan komen er wel foto's

mvg marco

ow ow Marco.. :p

De jeugd van tegenwoordig he? :rolleyes: :lol:

Hopenlijk heb je strax meer puf :P

Sjoerd

Paar fotootjes van de Typhoon
DSC01207.jpg

DSC01212.jpg

DSC01222.jpg

Helaas werkte het weer te Maassluis niet echt mee ten tijde van de passage..

nou vanaf de waalhaven naar pernis is het met de auto al gauw een kwartier laat staan lopen dan zou ik er ook geen puf voor hebben :D

Gr martin :D

Heej heren helaas ik had geen puf meer na het gymen dus ben niet gegaan mijn enigste hoop is nog in het weekend als ik bij me pa ben maar ik heb wel een foto gevonden op me camera dat ze in de waalhaven ligt :rolleyes:maar sjoerd geeft niet hoor mensen maken fouten ;)en vergissen zich wel eens maar hier de foto dat ze in de waalhaven ligt (hij is een beetje scheef omdat ik snel naar de bovenste verdieping moes rennen en snel een foto nemen en dan weer naar beneden rennen )

mvg marco

hoi

nou ik ben hier gewoon naar de portier gegaan, en gezegd waar ik naar toe
moest en zie een serie foto,s waarvan hier een, de THAMESBANK in het dok
zal er nog een plaatsen.
doe gewoon of je er voor je werk of zo moet zijn, en blijf altijd rustig.

m vr gr jan

hallo

dit is naar mijn mening toch legaal? wat is dan illegaal geweest?

jan

Dat je al op het terrein was zonder geldige reden.Tegenwoordig gaat alles via de Port Security code (ISPS)
En je gedroeg je ook nog eens bijzonder verdacht, overal foto's van nemen zonder toestemming is helemaal uit den boze op eigen (haven)terein. je had zomaar een paar uurtjes op het politiebureau het 1 en ander uit kunnen leggen.

Dat je al op het terrein was zonder geldige reden.Tegenwoordig gaat alles via de Port Security code (ISPS)
En je gedroeg je ook nog eens bijzonder verdacht, overal foto's van nemen zonder toestemming is helemaal uit den boze op eigen (haven)terein. je had zomaar een paar uurtjes op het politiebureau het 1 en ander uit kunnen leggen.

Ach, maar dan heb je de foto's tenminste hahaha.
Ik word helemaal niet goed van die Amerikaanse toestanden hier!
Als je zegt dat je wat fotootjes wilt maken van je favoriete schip, dan moet dat toch gewoon kunnen?

Greetz,
Luit (die contact houd met de kapi over wanneer ze naar ijmuiden vertrekt)

Armando.... dat kan je vergeten, of je moet ergens over een hek heen klimmen!
via de portier laten ze je echt niet binnen.

heej besten heren

Heej heren ik moes best wel lachen want nou ja uhm dus wel ben dus gewoon netjes naar de portier gelopen en gevraagt of ik op de werf een paar foto's mocht nemen en dat was geen probleem netje een bezoek briefje invullen en ik mocht naar binne om foto's temaken.Maar foto's komen maandag. oja nog iets ik zag dat ze bezig waren met 1 homo of 2 maar lagen in ieder geval iets van 6 onderdelen op dek (kan ff niet op de naam komen).Maar nog fijne avond alenmaal ..

mvg marco

nee het ik zal beschijfen hoe ze er uit zien.. het zijn een soort beschermkappen kleur is grijs en op ze staan inderdaar op de koppen volgens mijn zijn het iets van iso kapen voor de klepveren

heej besten heren

Heej heren ik moes best wel lachen want nou ja uhm dus wel ben dus gewoon netjes naar de portier gelopen en gevraagt of ik op de werf een paar foto's mocht nemen en dat was geen probleem netje een bezoek briefje invullen en ik mocht naar binne om foto's temaken.Maar foto's komen maandag. oja nog iets ik zag dat ze bezig waren met 1 homo of 2 maar lagen in ieder geval iets van 6 onderdelen op dek (kan ff niet op de naam komen).Maar nog fijne avond alenmaal ..

mvg marco

dan heb je echt mazzel!!!

Heej heren

Hallo allenmaal nou hier een foto van waar ze nu ligt het was mijn beste foto andere waren alen maal detail foto's en nog een paar andere maar die zijn vvoor mijn pirvé collectie. dit is de foto za lag best wel verkeerd om een goede foto temaken want we mochten niet het dok op waar ze tegen aan lag best wel jammer maar ze is kleiner dan dat ze lijkt......:(maar wel even stoer :rolleyes::mrgreen:.Nou veel plezier met de foto

mvg marco

Back