Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ron zo word die nooit verkocht die O ring
doe de herstelling die norbert altijd aan raad en je probleem is opgelost
gewoon een plakbandje (isolatie tape )op breedte van de O ring gleuf snijden en eerst de sluiting ontvetten en dan één laagje er op plakken en zien dat de plakband mooi aan sluit anders lekt hij door dat gleufje
dan de O ring terug zetten en als hij nog lekt daar waar hij lekt een stukje onder de eerste plakband kleven maar dat moet een stukje van minstens 4 cm lang zijn
ge goede nieuws is dat norbert terug sluitingen is aan het maken (50 stuks)maar het slechte nieuws is dat ze haast allemaal verkocht zijn in voor verkoop en het de laatste keer is dat hij ze laat maken
kun je beginnen ja maar ik koop ze bij alexander engel maar dan heb je pech want norbert levert aan engel
dus op is op maar doe eerst met dat plakbandje da werkt
ik denk niet dat norbert ze alleen voor u op maat gemaakt heeft
als het een robbe boot is dan past die van de u47 evengoed op de type 7 ,seawolf en de type 21
de u 313 die heeft een grotere maat bajonet
zelf hebben al mijn boten deze sluiting zitten maar tegenwoordig maak ik de kleintjes zelf
Dat denk ik ook niet,ik denk dat Norbert op maat gemaakte bajonet`s voor iedereen maakt,zou ik ook doen.
Overigens die buis die in mijn XXI ligt is een 125MM PVC.
Is dit wat je bedoeld??,vandaag gehaald bij de groothandel.
ja dat is het spul
je hebt het trouwens in verschillende diktes ,want er is hele dunnen ook te verkrijgen en de dikste die we hier kunnen krijgen is haast 0.5 mm
en nee norbert maakt een deel standaard sluitingen die hij zeker weet dat die verkocht worden
hij maakt ze trouwens niet zelf maar laat ze door een firma maken
als de frees machine eens stil staat tussen twee grote werken door dan steken ze der een staaf alu in en begint ze elke 16 seconden zo een ring te frezen
maar ja wanneer staat zo een cnc frees machine stil
hij laat nu nog 50 robbe sluitingen maken en die zijn reeds op voorhand besteld en haast allemaal verkocht
zijn probleem is dat hij niet weet hoeveel robbe van die boten verkocht heeft
en hij wil zeker niet met een overschot blijven zitten
de reden dat die tussen door gemaakt worden is de kost prijs
zijn laatste bts serie vind ik trouwens niet goed want de waterdetectie slaat te laat af
de vorige kon je her programmeren maar daar de nieuwe smd processoren hebben is dat niet zo gemakkelijk
Ik heb de ballast tanks 25MM breder gemaakt,dus misschien kan ik die opvullen met water afstotend schuim,
met de hoop dat dat gaat werken,als alles te zwaar wordt.
haha losse buis bravo nog eentje die het begrepen heeft
ok je kan hier styro dure in steken zonder problemen maar alleen onder de waterlijn
ik heb hier op het forum reeds een deel over geschreven over extern drijfvermogen toevoegen
alles wat je onder de waterlijn steekt beïnvloed het boven water gedrag
alles wat je boven de waterlijn zet beïnvloed het onder water gedrag
dus iets minder dan de helft van je BRANDSTOF tanks (het was geen balast tank er was wel een kleine trimtank in aanwezig)kun je gebruiken om extra drijfvermogen te maken
de brandstof tanks konden langs onder open gezet worden (zie die roosters aan de onderkant)om het verbruik te compenseren .deze tanks waren enkel wandig en dus niet stevig genoeg om als duiktank te dienen
op de duiktank staat namelijk de buiten druk in gedoken toestand .ondergedoken waren dus de brandstof tanks gewoon langs onder open om niet samen gedrukt te worden
gr raf