Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het kanon een dun primer laagje geven en dan de kleur erop.
Daarna washen en drybrushen.......oohhh....mijn vingers jeuken al
Wat een mooi kanon is dit, zeg
Help wie heeft er nog een mooie foto,van het type kanon op de eerste vii a (en ik bedoel niet degene die met de 4 handvaten )die later op de u boot kwam alvast grote dank,ps heb genoeg boeken over u boten maar daar staat hij nou net niet in
hallo Harry
volgens het boek dat ik heb is er aan dat kanon niets veranderd bij de verschillende boten
bij de latere boten is het wel weg gehaald daar het te gevaarlijk was geworden het nog te gebruiken
ook achter op ;het lucht afweer is dezelfde op alle type's met een enkel kanon
dit is bij de B en C verhuist naar het verbrede dek op de toren
hier U36 is reeds een boot die aangepst is geworden
je ziet de oren die aan het dek gezet zijn om de bemanning wat meer ruimte te geven aan het kanon
ik heb niet de reling van robbe gebruikt maar heb zelf de reling iets meer op schaal gemaakt
morgen een foto er van
gr raf
Als de boot ook de schaal 1:40 of in de buurt heeft, zou ik het kanon van Robbe bestellen en die op de "À" plaatsen en dat vreselijke mooie kanon vooral geen verfje geven en die los op een sokkel zetten.
Toevalig had ik daar ook aangedacht heb reeds een flak 8,8 cm van avf op schaal 1,35 dus met wat aanpassingen zal dat ook gaan passen moet lukken denk ik zo
een 8.8 flak ????
het kanon voor aan was een 8.8 maar zeker geen flak
het kon zelfs niet zo hoog gericht worden
het kleine kanon achter op de boot/toren dat was een flak kanon
maar geen 8.8
geen scheet verkeerd daarmee als je maar het juiste kanon hebt meer doet het er niet toe
Raf je hebt helemaal gelijk maar zat nog steeds met flak in mijn hoofd omdat ik daar de meeste hits kreeg op internet,het moet natuurlijk een 8,8 deckgun wezen bedankt