uh rtf sets

Hallo,

Kent iemand van uh de rtf sets van vliegtuigen, want ik vind ze namelijk heel goedkoop.
hier een link.

Vliegen ze goed, is het kwaliteit etc.

b.v.d. Tim

zelf ook naar zitten kijken, en ik ben best
benieuwd wat de kwaliteit van dit spul is.
ik ben geinteresseerd in de Su-31 maar als
comment staat er alleen dat je geen 3 cellen
moet gebruiken omdat je de firewall er dan
uit zou trekken :?

gewoon doen en beter vast maken
of evt. maximale uitslag verminderen. maar zijn er mensen die al weten van de kwaliteit

HIER kan je even een berichtje posten.Deze mannen vliegen er ook mee.Ik heb hem zien vliegen en die wel aardig.zelfs bij zware wind.

WeZZe zei:
HIER kan je even een berichtje posten.Deze mannen vliegen er ook mee.Ik heb hem zien vliegen en die wel aardig.zelfs bij zware wind.
Ja idd klopt, ik vlieg ook bij hen en 'k heb eens met z'n YAK 54 RTF mogen vliegen (die van bij UH) en 'k vond da wel tof,
'k ga verzekers ook kijken voor zo'n YAK 54 RTF van bij UH!

dit is het yakje waarvan sprake ...

Ik dacht alles inclusief voor exact 100 euro op de deurmat ... enkel Receiver toevoegen en klaar ...

CRIMINEEL veel vliegplezier voor werkelijk geen geld ... verwacht echter geen elapor-kwaliteit...

tip : wheelpants direct buitengooien en deftige wieltjes steken + 20-30C lipo gebruiken ...

Zijn momenteel in backorder ...

SV100616.jpg

Welke receiver icm Mx 12 (35Mhz) zender en Lipo accu kan ik dan best bij bestellen ?
En welke wieltjes ter vervanging van de standaard versie ?

Ik heb net zo'n Pitts biplane besteld. Kostte me exact 102,59 euro met verzending bij en je kan aanduiden welke vermelding op het pakket moet/welke waarde er aan moet gegeven worden ivm douane.

Ik laat iets weten wanneer het hier aankomt.

guy5927 zei:
dit is het yakje waarvan sprake ...

Ik dacht alles inclusief voor exact 100 euro op de deurmat ... enkel Receiver toevoegen en klaar ...

CRIMINEEL veel vliegplezier voor werkelijk geen geld ... verwacht echter geen elapor-kwaliteit...

tip : wheelpants direct buitengooien en deftige wieltjes steken + 20-30C lipo gebruiken ...

Zijn momenteel in backorder ...

foto

Hallo

Maar met de standaart accu zal ik ook verder kunnen he in het begin ? of niet ?
en welk wieltje heb jij van bij UH, 'k weet wel oe hij eruitziet maar ze hebben ze in verschillende maten.

This item is out of stock, shown below is the factory estimated delivery comments;
Early-Mid October
:wink:

@conrad & Florian :

gelijk welke 35 mhz receiver, de 1300 mah 3 S 20-30C en de geel/zwarte wieltjes van 5 cm hoogte en 1,3 cm dikte....hoog en dun is ideaal voor ietske langer gras ...

@warthog :

Pitts heb ik ook ... héérlijk toestel maar koop er meteen een 2409/12 motor bij want standaard is ie véél te underpowered ... 3 keer gecrashed door powertekort en ben nochtans geen beginner ...

@clumsy :

yep , denk het , maar niet dat kruimelige styropor-gedoe waar bvb GWS mee gemaakt is ...

één ding jammer aan de yak : waar je bij de pitts in een kwartier een krachtiger outrunner plaatst, kan je bij de yak ENKEL inrunners gebruiken wegens de vertraging, of je moet het toestel hernieuw uitvinden ....da's wel sneu ... ik HAAT dat inrunner-gehuil ... :evil:

Ok, bedankt voor de tip guy5927. Dan ga ik me die problemen besparen en meteen zo'n motor installeren!!

je zal er geen spijt van krijgen ... je hoeft NIKS te wijzigen aan de ESC en je kunt ook de stock lipo blijven gebruiken ... wel dien je de prop te vervangen ... . 8 x 6 monteerde ik .... een ZALIGE combo voor die pitts ...

Ah, ok!! Ik was wat aan het rondneuzen in de webshops voor zo'n motor en dacht je net een PB te sturen met de vraag of ik met de standaard regelaar zou voldoen, maar je was me voor :D Dan zie ik dat ik nog zo'n 8 x 6 prop koop.

Merci!!!

guy5927 zei:
@conrad & Florian :

gelijk welke 35 mhz receiver, de 1300 mah 3 S 20-30C en de geel/zwarte wieltjes van 5 cm hoogte en 1,3 cm dikte....hoog en dun is ideaal voor ietske langer gras ...

Ok, bedankt. Ik ga eens mijn virtueel winkelwagentje laden :wink:

Als ik zeg " gelijk welk ", neem 'm niet te groot hé ... :wink: ...

Klasse MZK sexta is ideaal van omvang en kun je in elfendertig vliegers gebruiken ..

Back