Ah, vliegt hij nu met een 2.6m katana. Die moeten we zeker in het oog houden.
Ik ben van hetzelfde gedacht

pff ik zie al uit naar de 20ste, vanaf dan kunnen we eindelijk terug wat op niveau komen

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah, vliegt hij nu met een 2.6m katana. Die moeten we zeker in het oog houden.
Bij KS hebben ze toch een set voor een 33% krill katana/DA100, die zou toch moeten passen?
Alleen de headers kan je dan ook bestellen.
Heren,
mijn excuses voor het laattijdige reageren maar ik lees dit postje nu pas.
Mijn setup voor de DA 100 met BMB potten heeft een headerlengte van 16 cm. Hiermee draait hij een 3-blad 25x12 Elster aan 6300 t/m en is hij ook nog eens heel stil. De bochten zijn van Krumscheid en bestaan uit een flens, een 90 graden bochtje en een stukje pijp die na wat passen gebraseerd zijn. Het enige probleem was inderdaad het verschil in diameten tussen de pijp en de demper maar dit was opgelost door de teflon wat warm te maken en op te rekken zoals Paul reeds gezegd heeft. Verder staat alles vast met de klemmen die rond de teflon zitten maar ik heb verder geen borging op de pijp zelf gebruikt maar ik verhinder het achteruitschuiven door een dwarsbalkje in de romp. Tot hiertoe werkt dit naar volle tevredenheid.
Groetjes,
Marc
Jeroen; de plaatsing onder F3A-X betekent ook dat je F3A-X gaat vliegen?
Grt.
eventueel kom je maar de grens over Jeroen, doen we het even voor je
Thanks, ik heb even een mailtje gestuurd wat de bochten los zouden moeten kosten.
Hmmm.. net een mail terug dat de bochten niet los verkocht worden. Vreemd dat ze dat niet doen!
Hmmm.. net een mail terug dat de bochten niet los verkocht worden. Vreemd dat ze dat niet doen!
Dan hoop ik wel dat ze alles aanpassen naar KS-diameters. Dit is mijn inziens de standaardmaat![]()
Als ze gewoon bochten maken voor hun dempers is er toch geen probleem meer![]()
Jeoren,
misschien een vriendelijke mail terugsturen dat je niet steeds een nieuwe uitlaat koopt als je een nieuwe kist bouwt.