Vanwege de afstand die wij als bovenburen eventueel af gaan leggen, chekcen we liever eerst het weer, uiteraard zo laat mogelijk....ik weet dat er 4 oktober staat, maar is dat echt het uiterste moment om je definitief in te schrijven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok, dankje Johan, ik kijk het weer nog even aan...
Voor wat het waard is; meerdaagse f3k wedstrijden zijn me erg leuk bevallen, dus als jullie ook zo'n wedstrijd organiseren, ben ik er graag bij. De afstand wordt dan ineens niet zo'n belangrijk ding...
Groet, Vincent
Over meerdaagse F3K wedstrijden in Belgie gesproken... als de nieuwe Eurotour God, nl. de Heer H.V., ons 'landje' goedgezind is, dan vindt er in 2013 een Eurotour plaats op de terreinen van de club MASH in Wiekevorst.
Het ziet er naar uit dat het zondag goed weer gaat worden:
Weer, buien radar Virton. 14 daagse weersverwachting Virton
Cheers,
Johan
ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar vrees er voor dat de mist een boosdoener gaat zijn
peter
ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar vrees er voor dat de mist een boosdoener gaat zijn
peter
peter
Is er nog iemand die twijfelt? Ik zal een zetje geven...
Aan het einde van het seizoen zal ik de volledige eind score publiceren, met alle deelnemers die dit jaar deel hebben genomen aan tenminste 1 wedstrijd. In deze totale score bengelen onze Nederlandse vrienden onderaan, net boven Dummy 1, 2 en 3 en Lambda 1 en 2 ;-)
Maar vrees niet Noorderbuur! Doe nu zondag mee en stijg in de ranglijst!
Cheers,
johan
laten we hopen Domi , Kevin en ik gaan met de tent
Mannekes,
Vergeet vooral jullie IFR rating niet, want blindvliegen zonder licentie is strafbaar
Yves