Uitnodiging BK F3K 7 October 2012

Vanwege de afstand die wij als bovenburen eventueel af gaan leggen, chekcen we liever eerst het weer, uiteraard zo laat mogelijk....ik weet dat er 4 oktober staat, maar is dat echt het uiterste moment om je definitief in te schrijven?

In overleg met Sacha Monnom hebben we de inschrijvingsdeadline verlaat tot vrijdag 5 Oktober 21:00u.

Cheers,
Johan

Ok, dankje Johan, ik kijk het weer nog even aan...
Voor wat het waard is; meerdaagse f3k wedstrijden zijn me erg leuk bevallen, dus als jullie ook zo'n wedstrijd organiseren, ben ik er graag bij. De afstand wordt dan ineens niet zo'n belangrijk ding...
Groet, Vincent

Ok, dankje Johan, ik kijk het weer nog even aan...
Voor wat het waard is; meerdaagse f3k wedstrijden zijn me erg leuk bevallen, dus als jullie ook zo'n wedstrijd organiseren, ben ik er graag bij. De afstand wordt dan ineens niet zo'n belangrijk ding...
Groet, Vincent

Hoi Vincent,
Hoezo meerdaags, de wedstrijd is toch alleen 7 oktober? Of reis je vrijdag al naar belgie;)

Over meerdaagse F3K wedstrijden in Belgie gesproken... als de nieuwe Eurotour God, nl. de Heer H.V., ons 'landje' goedgezind is, dan vindt er in 2013 een Eurotour plaats op de terreinen van de club MASH in Wiekevorst.

Over meerdaagse F3K wedstrijden in Belgie gesproken... als de nieuwe Eurotour God, nl. de Heer H.V., ons 'landje' goedgezind is, dan vindt er in 2013 een Eurotour plaats op de terreinen van de club MASH in Wiekevorst.

Net een PM aan HV gestuurd, met bede om een Eurotour in België alleen goed te keuren als dit terzelfdertijd ook geldt als de enige BK wedstrijd.

Als HV niet bijdraait, bel ik Bart den eeuwigen Wever... Dus gene zever !MASH is eerst en vooral een Amerikaanse TV serie ten tijde van Jane F..., sorry ik bedoel Vietnam.

Lijkt mij een rijke club met ogenschijnlijk dus meer als één terrein:murder:

The best things in life are free, but you can keep them for the birds and bees, now gimme money 9k5ooaufrLM[/media] Beatles - Money (that's what I want) ;; lyrics - YouTube

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar vrees er voor dat de mist een boosdoener gaat zijn

peter

Moet kunnen, ook met mist.
Wij hebben vorig jaar getraind met ongeveer 50 meter zicht (je kon niet eens voluit gooien). Gewoon meelopen en niet te veel stijgen, tijden van 5 minuten zijn geen uitzondering geweest;)

Veel plezier,

Loet

Is er nog iemand die twijfelt? Ik zal een zetje geven...

Aan het einde van het seizoen zal ik de volledige eind score publiceren, met alle deelnemers die dit jaar deel hebben genomen aan tenminste 1 wedstrijd. In deze totale score bengelen onze Nederlandse vrienden onderaan, net boven Dummy 1, 2 en 3 en Lambda 1 en 2 ;-)

Maar vrees niet Noorderbuur! Doe nu zondag mee en stijg in de ranglijst!

Cheers,
johan

Is er nog iemand die twijfelt? Ik zal een zetje geven...

Aan het einde van het seizoen zal ik de volledige eind score publiceren, met alle deelnemers die dit jaar deel hebben genomen aan tenminste 1 wedstrijd. In deze totale score bengelen onze Nederlandse vrienden onderaan, net boven Dummy 1, 2 en 3 en Lambda 1 en 2 ;-)

Maar vrees niet Noorderbuur! Doe nu zondag mee en stijg in de ranglijst!

Cheers,
johan

Oh sh?t
Had je dat nu moeten zeggen! Ik ben:murder: Naja er moet toch iemand laatste worden.:rolleyes:
Kan men op het terrein kamperen,dan kom ik misschien zaterdag!

Deelnemer lijst:

Johan Van den Brande
kristof verschoren
peter cuypers
Sacha Monnom
Olivier Leroy
Steven De Weerdt
Rudi Liekens
Kevin Jansen
Paul Van de Water
Patrick Zéphirin
Domi Jacobs

Ik voorzie 2 groepen, 2 dummies.

Succes en veel plezier heren! Helaas laat ik deze keer schieten.....Het weer in combinatie met de afstand heeft me dit doen besluiten. Volgend seizoen zal ik zeker mijn gezicht weer laten zien, die ene BK die ik heb gevlogen was me erg goed bevallen!
Groeten en hou het heel!

Back