Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies, laat Eric weer lekker verder gaan met dit mooie project.
Dit is wat ik bedoel wel verder maar niet hier
En wat betreft jetprop geband zijn het niet mijn woorden dat deze nu geband is maar de jouwe bertus, dus lezen voor je met scherp schiet, en daar schort het aan bij jullie
En wat deze schreef was zeer terecht ook al was het onder een andere naam, maar dat mag kennelijk ook al hier niet, de waarheid schrijven.
En wat betreft personen in diskrediet brengen, dat doet deze zelf al des te meer.
Beste jetpropdlx,
Je hebt een nieuw privébericht van Alexzzz ontvangen, getiteld "Edge", in het forum Modelbouwforum.nl.
Dit is de tekst van het gestuurde bericht:
Hallo Erik,
Je maakt (zoals je zelf wel weet) gebruikt van 2 accounts op het forum, Edge en Jetpropdlx. Edge wordt met name gebruikt om te stoken, ruzie te zoeken e.d.
Welke van de 2 mag ik verwijderen?
Alexander.
Moderatorteam.
Die keuze heb jij toch al gemaakt.
Dus waarom dan nog vragen.
Graag wil ik dit verder afhandellen met een onpartijdige moderator zoalssygho emil bv
Beste jetpropdlx,
Je hebt een nieuw privébericht van brutus ontvangen, getiteld "Vervelend gedrag", in het forum Modelbouwforum.nl.
Dit is de tekst van het gestuurde bericht:
Zou je zo vriendelijk willen zijn, op te houden met dit misselijke gedrag?
Je hebt jaren een dubbele account gehad (is verboden op het forum) en er is vannmorgen ondubbelzinnig duidelijk gemaakt waarom het zaakje weggehaald is, je hebt tot 14:00 de tijd gehad te reageren, wat je niet gedaan hebt, je dubbelaccount is weggehaald om reden van stoken en etteren, en nu herhaal je exact hetzelfde truukje weer, maar dan onder je gewone account.
Als je nu nog een inhoudelijk bericht (je mening, een opmerking die iets toevoegt aan de discussie, etc etc) had gemaakt, dan was het tot daar aan toe.
Maar wat jij wilt, is gewoon de boel opruien, en daar zijn we niet van gediend.
Hou daar mee op, en je zult van niemand last hebben, Ga lekker door, en dan mag je straks op je andere forum uithuilen hoe gemeen de moderators hier wel niet zijn. Maar dan heb je het wel aan jezelf te danken!
Nogmaals, reageer alsjeblieft niet op deze e-mail. Klik hier om in te loggen en het bericht te lezen, te beantwoorden of te verwijderen:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/private.php
Met vriendelijke groet,
Modelbouwforum.nl