uitvergrote Ziroli Beech Staggerwing span 2,8Mtr met MOKI 215

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door jetpropdlx, 12 sep 2010.

  1. RonaldK

    RonaldK

    Lid geworden:
    29 apr 2008
    Berichten:
    406
    gefeliciteerd! wat een sound!
     
  2. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Top hoor, gefeliciteerd!

    Met belangstelling nu de afwerking volgen :yes:
     
  3. vliegman

    vliegman

    Lid geworden:
    22 dec 2003
    Berichten:
    1.715
    Locatie:
    In Braband waar het mooi is
    Ik denk niet dat deze hier meer te zien is nadat Alexzzzz Jetprop geband heeft voor iets onozels, dus bij deze is Alexzzzz weer bedankt
     
  4. Ella de Wildt

    Ella de Wildt

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    1.752
    Locatie:
    City of Oss
    Zit Jetprop in de ban? Waarvoor dan in hemelsnaam toch?
    Een aardig openminded weldenkend mens als Eric?
    Het moet niet gekker worden hier. Het is al te gek helaas.
     
  5. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    [mod] Wat word er nu weer voor onzin verteld? Jetprop is eerstens momenteel niet gebanned en dat is voor iedereen zichtbaar, tweedens is hij niet door Alexzz gebanned (maar door mij) en derdens had Jetprop die ban helemaal aan zichzelf te danken, omdat hij met een dubbele account bezig was zaken op te stoken destijds met dat gedoe over Stadskanaal en het "vliegen en alcohol" draadje. Zo open-minded en weldenkend is was hij in elk geval destijds dus ook weer niet

    Vliegman, hou alsjeblieft op met dit soort stemmingmakend en nergens op slaand ge-etter. Het is precies waarom Jetprop destijds ook gebanned is: sfeer verzieken, stemming maken en personen in diskrediet brengen!

    Groet, Bert[/mod]
     
  6. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Precies, laat Eric weer lekker verder gaan met dit mooie project.
     
  7. vliegman

    vliegman

    Lid geworden:
    22 dec 2003
    Berichten:
    1.715
    Locatie:
    In Braband waar het mooi is
    Dit is wat ik bedoel wel verder maar niet hier

    En wat betreft jetprop geband zijn het niet mijn woorden dat deze nu geband is maar de jouwe bertus, dus lezen voor je met scherp schiet, en daar schort het aan bij jullie
    En wat deze schreef was zeer terecht ook al was het onder een andere naam, maar dat mag kennelijk ook al hier niet, de waarheid schrijven.
    En wat betreft personen in diskrediet brengen, dat doet deze zelf al des te meer.
     
  8. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Zou ik jammer vinden maar dat is de keus die Eric moet maken.
     
  9. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Heb je nu eigenlijk wel zelf gelezen wat je schrijft?

    Jetprop IS NIET GEBANNED.... hij heeft een weekje op de bank gezeten, maar dat is al weer effe geleden.

    Terecht of niet, dubbele accounts mogen niet, en Jetprop schreef dat niet omdat het zo terecht was, maar omdat Jetprop het leuk vond om een discussie eens lekker op te stoken.... En DAARVOOR is hij op de bank gezet, niet omdat het onterecht was wat hij schreef.

    En nu vind ik het wel weer leuk geweest. Vliegman, zeg wat zinnigs (dus iets over die Staggerwing) of zeg niks.

    Groet, Bert
     
  10. vliegman

    vliegman

    Lid geworden:
    22 dec 2003
    Berichten:
    1.715
    Locatie:
    In Braband waar het mooi is
    En dat zeg ik, niks meer staggewing, zinnig genoeg.
     
  11. jetpropdlx

    jetpropdlx

    Lid geworden:
    10 jun 2004
    Berichten:
    2.632
    Locatie:
    Maasmechelen/Hapert/EBZW
    zoals ik het heb ervaren

    Terinfo voor die het wil weten, zoals IK het heb ervaren:

    Over de hele heisa rond Stadskanaal was mij toen nog bijna niets bekend (ik was zelf dat weekend op een camping zonder internet)
    Ik weet nu nog niet wat er daar allemaal gebeurd is alleen maar wat ik gelezen heb op dat ander forum.

    Na het terug boven halen van een draadtje over alcohol en vliegen (van 2009) onder mijn tweede account ZONDER enige toespeling naar Stadskanaal of personen. Maar omdat gebleken was dat het nog altijd actueel is.

    kreeg ik de volgende mail:
    Edge account was al verwijderd, dus een rare vraag.
    nog GEEN BAN !!!!!!!
    het PBtje beantwoord:


    Vervolgens heb ik onder mijn normaal account het draadtje nogmaals boven gehaald omdat de posting ook was verwijderd.
    Aangezien ik om persoonlijke reden daar heel erg tegen ben.

    vervolgens kreeg ik de volgende mail.

    Met een BAN van een week als gevolg ,dus in MIJN ogen was de BAN NIET voor het dubbel account , maar voor de posting
    in het bericht staat dat ik niet had gereageerd wat niet waar was en 14u is ook niet veel voor iemand die normaal slaapt en werkt.

    Zowel Edge als jetpropdlx hebben voorzover ik weet NOOIT een waarschuwing gehad voor vervelend of misselijk gedrag.
    Al geef ik toe dat Edge soms op het randtje zat (vandaar ook de naam)

    Maar blijkbaar als het over alcohol gebruik gaat is het in eens misselijk gedrag , terwijl het in 2009 nog wel mocht.

    Zoals al aangegeven heb ik persoonlijke redenen waarom ik zo tegen het gebruik ben van alcohol tijdens het vliegen.

    Bij mij is het overgekomen dat alcohol tijdens het vliegen goedgekeurd wordt door sommige moderators. Daar wil ik dus niets mee te maken hebben!! vandaar dat ik mijn account sederd dien niet meer gebruikt heb ! tot nu.


    ook heb ik uitgelegd waarvoor ik dat tweede account gebruikte: om anoniem reacties te kunnen plaatsen , zonder dat men mij daar persoonlijk over aan zouden spreken op de een of andere meeting/wedstrijd, ik ga daar voor mijn hobby naartoe niet voor ruzie te maken maar soms moet er iets gezegd kunnen worden.


    En nu ga ik verder hobbiën want we hebben al bij al toch een mooie hobby en hopen op mooi weer in het weekend.
     
  12. j.weel

    j.weel

    Lid geworden:
    2 feb 2009
    Berichten:
    3.839
    geveliciteerd met de goede maiden
    het is een mooie kist aan het worden
    ben benieuwd naar de afwerking
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  13. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.949
    Locatie:
    Rotterdam
    @Jetpropdlx:
    Er is een mogelijkheid dat je net even slachtoffer bent van een (erg) verkeerde timing vanaf jouw kant, en een reeks gebeurtenissen hier op het forum.

    Alcohol is nooit goed in combo met dingen besturen, de mening hier onder de mods is daar echt niet anders in.

    Alleen de combinatie, dubbelaccount, stoken met dit andere account, daarna verder gaan met je eigen account terwijl dat je uit Brutus zijn mailtje toch echt op kan maken dat wat je deed op dit moment absoluut niet gewenst is..

    Zeker gezien dat mailtje van Brutus, en jouw keuze erna om alsnog dat alcoholdraadje omhoog te halen ZONDER een nuttige reactie wijst nogal in de richting van een redelijk doordachte daad.
    Dus moedwillig stoken, mods pesten, uitproberen, noem het zoals je wilt.

    DAT is de reden van je ban geweest.

    Nu ga je hier ook weer stemming zitten maken, eigenlijk zonder aanleiding..
    We zijn allemaal volwassen mensen (zelfs vele heren onder de 18 zijn in mijn ogen volwassen te beschouwen), praat het uit.
    Doe je dat niet, wil je dat niet, hou het bij je.

    Maar ga niet overal zitten prikken/stoken etc etc, de algehele sfeer hier zitten verpesten terwijl je niet gewoon je probleem besproken en uitgepraat hebt.
    en het zal vast niet altijd meteen volgens jouw zin gaan, soms is nee ook een antwoord, maar stap er dan overheen, blijf er niet in hangen..

    Voor de rest, dit is allemaal extreem offtopic, verziekt de sfeer van dit draadje.
    grove kans dat dit hier een tijdje staat, en daarna geveegd wordt.
    Dit is een technisch forum, als je offtopic, niet technisch gaat zitten posten moet je ook niet gek opkijken als het geveegd word.
    Pb dan een mod met je probleem, dan kunnen we er wat mee.
     
  14. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Soms is het toch zó vreselijk jammer, dat je elkaar op een forum niet recht in de ogen kunt kijken. In real life zou zoiets als dit binnen tien minuten uit de wereld worden geholpen en zou er geen noodzaak bestaan om er verder nog een woord aan te wijden.

    Kortgezegd komt het er op neer, dat 'geen alcohol tijdens het modelvliegen' een legitieme mening is en dat een dubbelaccount op dit forum niet is toegestaan. Meer is het niet.

    Waarom het dan zo'n opgeblazen geheel wordt komt doordat we elkaar niet kennen of juist wel en dat het op papier al gauw als een strijd wordt gezien, terwijl als je er even met elkaar over zou kunnen oh-en het een normale en korte discussie zou worden, waarna iedereen elkaars standpunt zou kennen en het vermoedelijk ook nog eens met elkaar eens zou zijn.

    Het idee om dit stuk discussie te vegen lijkt mij een goed plan. Het is doodzonde van dit draadje en trouwens ook van ieders humeur.
     
  15. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    [mod]Helemaal gelijk. Vanmiddag/avond zal ik de boel even vegen zodat Eric weer met dit mooie verslag verder kan.[/mod]
     
  16. jetpropdlx

    jetpropdlx

    Lid geworden:
    10 jun 2004
    Berichten:
    2.632
    Locatie:
    Maasmechelen/Hapert/EBZW
    Na een tijd van stilte een update


    08-aug-2012
    Nog een aantal kleine dingetjes die gedaan moeten worden, maar eerst nog wat oefenen/vliegen
    [URL=" Staggerwing at EBZW - YouTube[/URL]




    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  17. Han

    Han

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    4.361
    Locatie:
    Epe..HanDeBouwer en hobbyhok
    Wauwwwwwwww
    Echt een hobbyisten beech.:)

    Succes er mee beter dan die mustang.:banana:

    Han.
     
    somebody vindt dit leuk.
  18. looping

    looping

    Lid geworden:
    5 mei 2005
    Berichten:
    798
    Locatie:
    Best
    He Eric,
    Wa is dit project goed uit de VERF gekomen, ik hoop dat je er veel mee kunt en gaat vliegen.

    mvg
     
  19. mac

    mac

    Lid geworden:
    7 apr 2008
    Berichten:
    692
    Locatie:
    Enkhuizen
    Hallo Eric,

    Ziet er super uit man..en vliegt ook goed zo te zien.

    Groet Jan...:bye:
     
  20. strutter

    strutter PH-SAM

    Lid geworden:
    17 sep 2006
    Berichten:
    4.465
    Locatie:
    Haarlem
    Waanzinnig gaaf Eric!

    Geluid is heerlijk, hij komt ook mooi langzaam binnen met flaps
    Nu nog 2 schaalpilootjes en hij is AF! ;)
    Proficiat met dit resultaat, verbluffend, TOP.

    Groeten, Ralf
     

Deel Deze Pagina