uitvergrote Ziroli Beech Staggerwing span 2,8Mtr met MOKI 215

Tja, het is jouw bouwdraadje, dus klagen mogen we eigenlijk niet :(.

Als er zo heel af en toe toch nog maar wat plaatjes mogen komen, want het is en blijft een juweeltje waarvan we alles willen weten...

Gaaf, nieuwe foto`s! Ziet er mooi uit!
En wat een heerlijke motor!! :D

Ennuh, blijf a.u.b. posten wanneer je er tijd en zin voor hebt! ;)

Groeten, Ramses

De motivatie voor het bouwen is na het vliegseisoen weer volop aanwezig en heb de laatste weken meer gedaan dan van mei tot oktober :D.
maar persoonlijk vind ik de "sfeer" hier op het MBF niet meer prettig (en dat komt niet door de gewone leden volgens mij)
(en dat valt hier in het schaalmodellen hoekkie wel mee)
Vandaar dat ik niet meer na eke stap dit draadtje ga updaten.
Het zullen grotere stappen zijn als voor heen maar er zullen nog zeker updates volgen

Van een eigen scale forum heb ik nog niets gehoord maar zou het ook jammer vinden. zoals ik het ook jammer vind dat er een appart jet forum is begonnen (al begrijp ik wel waarom)

Ik kan Eric wel begrijpen,
zelf heb ik altijd diverse interessante schaalprojecten onderhanden, maar sinds ik in het clubbestuur zit en een vriendin heb en vrij druk ben met werk is het echt schipperen met de tijd:( : dus àls ik tijd heb gaat het bouwen altijd voor :yes:, als er dan tijd over is werk ik een draadje bij, maar ook niet meer bij elke bouw stap :nooo:
De sfeer in ons schaalhoekje is nog wel okee hoor, en met voldoende tijd zou ik ook zo weer veel uitgebreider een draadje bijhouden (ik kom ook bijna nergens anders op het forum :mrgreen: )

Frank

Gelukkig maar :D. Ik snap de motivatiedips wel, en de drukte met andere bezigheden ook, maar kan iig erg genieten van de mooie projecten, voor mij een grote bron van inspiratie!

Misschien moet ik vaker wat positiefs plaatsen, ben meer een stille genieter ;)

Freek

Bedankt Frank. (2x ;))

@freekt : (ben zelf ook meer een stille genieter, dat is absoluut niet het probleem)
Genoeg :offtopic: jongens !!!!!

Terug naar de Stagger:

Om het goeie voorbeeld te geven :rolleyes:
Twee plaatjes van een klein stapje verder (4 nov 2011) .

Foto0200Medium.jpg

Foto0201Medium.jpg

ik heb ook veel respect voor degene die hier een bijna dagelijkste update doen van hun bouw verslag zoals Han en Peter (en andere)

edit Ron je PBtje is onderweg

Laatst bewerkt:
Sow, nu eindelijk na een uur of wat kan ik bij m`n eigen post, vreemd zaakje hier.

Maar Eric, kom maar op met die foto`s wij zitten er klaar voor :yes:

Wat je ook doet, in ieder geval is het goed te ziend at je lekker op dreef bent, blijf zo doorgaan.

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Das pas bouwen. Super en ga het weer met plezier volgen en nu geen commentaar :murder:. Laat dit houtwormpje;) zijn gang gaan die weer een super mooie bak aan het bouwen is.

Wemoeten Eric wel stimuleren anders krijgt die een bouwdip.
En dat kan natuurlijk niet.
Hebben we het weer druk op de chat om hen uit de dip tekrijgen.
En dat kost mij en andere weer bouwtijd.

Ga zo door.;)

Han.

@Robke.

Niet eens een berichtje gehad van de 'bewuste' postings verwijderaar? staat netjes?

@Eric.

Mooi man dat je weer een beetje zin de Stag krijgt, mijn FW190 schiet ook lekker op.

Groet Ger. (zie je waaschijnlijk pas weer met pasen? )

Is geen struisvogelpolitiek. Zoals eerder aangegeven waren een aantal posts verwijderd vanwege off topic ofwel stoken. De betreffende posts zijn nog altijd zichtbaar voor de moderators en worden niet zomaar vergeten.

Overigens is het iedereen vrij om in bijvoorbeeld de modelbouwkroeg of helpdesk een topic te beginnen om met verbetervoorstellen oid te komen.

Ja Eric ziet er weer goed uit de foto's op LV, misschien zaterdag of de week daarop eens kijken hoe het er voor staat bij je thuis.

Zucht

@Robke.

@Eric.

Mooi man dat je weer een beetje zin de Stag krijgt, mijn FW190 schiet ook lekker op.

Groet Ger. (zie je waaschijnlijk pas weer met pasen? )

Hey Ger, op dit moment heel veel zin in de stagger (een FW190 ?? heb je wat meer info ?? airworld met moki ??)

vorige week snel effe de linker ribben op de liggers gelijmt om eens te kijken hoe het er ongeveer uit zal gaan zien
CIMG7026Small.jpg

CIMG7031Small.jpg

nu eerst de 2 rechter vleugels afwerken voor ik verder ga aan de linker

@Yep Eric.

Meister Scale FW190 A-F

Een FW 190 A van Meisterscale USA, kit is via Dino di Giorgio gegaan, ging allemaal vlekkeloos met het bestellen en gelukkig ook bij de duane, is volledig houtbouw en op schaal 1/4, heb besloten om de 102 Penta 5 cilinder van Dick v. der Veldt op te gaan zetten, motor wordt nu gebouwd, deze gaat een 28X10 prop trekken, naar ik hoop 5500 Rpm.

Brown Bear Motors - Motoren

Er is ook al een hele mooie fan (koelventilator) voor gefreest die net als de echte in de motorkap meedraait.
Romp en de staart zijn zo goed als ruwbouwklaar en ben nu bezig om alles netjes in de vleugels in te bouwen, de poten alleen al zijn 28 cm lang.

Heb alleen geen zin om er een bouwdraadje van bij te houden, zonde van m'n tijd en moeite, vindt ik.

Groet Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back