en een klein rompje hangend onder het midden..
Om zo dus het idee van een trainer te nabootsen. het zwaartepunt lekker laag.
"De Xeno heb ik en die is niet eigen stabiel, die moet je blijven sturen."
Ik zeg ook niet dat hij eigen stabiel is, 't gaat erom dat het een vleugel is met een klein rompje, gespoten in een mal dus lekker stijf, en dus geen knoeiwerk met tape, plus dat je de Xeno makkelijk van V-stelling kan voorzien doordat de vleugel in het midden een knik heeft waardoor je hem op kunt vouwen.
Ik heb een tijdje geleden mete en Xeno gevlogen. Ik moest hem invliegen. Man wat vloog dat ding rustig.....Alleen snel was hij niet en da's nou net wat ik erg leuk vind
Maargoed, Een Xeno werd het toch niet, maar het is het idee.. Die V-stelling was een gek hersenspinsel. je ziet het bijna niet, dus zal er een goede rede voor zijn.
Robert, Als ik de knuppels loslaat van een EZ fladdert dat ding gewoon rustig door. Dat lukt je niet bij de sportwing, en ook niet bij een RC1 kist. Ik vloog een tijd met een Leo F3a 170cm spw met een 20CC 4-takt. Dat vloog ongelooflijk strak. Dat trackede super.. Alleen eigen stabiliteit? Niks!
Btw een Vstelling zorgt niet meteen voor een groot frontaal oppervlak zoals bij de EZ tips...
Zo was ik vroegââh altijd weg van een V-stelling inplaats van tips. Voor mijn gevoel maakte dat veel verschil. Alleen al het schommelen van je kist, alsof ij in de lucht word gewiegt
Dat was waar ik zo tegenaan zat te hikken bij die Funjet.. Even storing en het was afgelopen. Die dag ken je vast nog wel....
Het zelfstabiliserende vermogen geef mij net even dat relaxtere gevoel. Een nemo had een rechte vleugel. trackde bijzonder goed, maar had door het lage zwaartepunt een leuk zelfstabiliserend vermogen...
Alleen is dat ding zo sloom als een stuk str*nt!
maargoed, het gaat er niet om wat IK een leuke kist vind, ik kom alleen met ideeën waar ik altijd wel warm van word.