beste,
Deze al gezien?
Mij te loch, maar lijkt me wel errug gaaf..
HK speelt er goed op in, op de FPV hype

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
beste,
Deze al gezien?
Mij te loch, maar lijkt me wel errug gaaf..
Trappy vliegt inderdaad met die vleugel en maakt daar geweldige filmpjes mee. Maar in nederland zal er niet veel aan zijn met die vleugel. Lekker in de bergen raggen en snel grote afstanden afleggen is daar leuk. Maar hier in nederland begint dat snel te vervelen. Ook maakt hij een enorme herrie door de grote relatief sneldraaiende prop vlak bij de achterlijst. Op de filmpjes ziet het er allemaal geweldig uit en dat is hij ook. Maar dan moet je wel bij de bergen wonen. Filmpjes hoef je niet te posten hoordenk dat iedereen ze hier al een stuk of 10x heeft gezien.
Ik denk toch niet dat ze het leuk vinden als ik met zo'n herrie apparaat op de golfbaan kom![]()
De zephyr is onder andere ontworpen voor fpv vliegen en daar zal dus niet zon extreme setup op hoeven, wat de geluidsproductie enorm verlaagt.
Mijn oude picojet met sp480 borstelmotor noem ik ook niet echt een krachtpatser, maar een herrie maakte die zeker. Dat is gewoon de aard van et beestje.Heb je al eens gas gegeven met je nieuwe Zephyr, Robert?
Een 180 + span !?zo sven zei het al,, nieuw draadje starten
dat klinkt als een ultiem fpv vliegtuig
niet wind gevoelig
allerlei plekken om fpv spullen te monteren
veel payload
heel goed vliegend
mischien meerdere vleugels,, ivm beginner,,, long fly 3D vliegen
motor als easy star ivm veiligheid
als kist klaar is,,,dat je nog wat kan veranderen
180 span ??????????? mooie maat
dit lijsje kan dus door iedereen aangevuld worden
rob