Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb regelmatig contact met de maker van deze kist.
Geheel home made uit piepschuim gemaakt en is later nog beroemd geworden door een landing in de duinen. Weegt 12 kg. Zwever.
Een stukje jeugd sentiment. De Sarlet delta. 1,2 meter span. Alle verhuizingen overleefd. Onvoorstelbaar veel vlieguren gemaakt. Op meerdere vliegclubs, in het park, op beurzen enz. enz. Het zal zo rond 1980 zijn geweest toen ik hem gemaakt had. Indertijd vlogen we met meerdere delta's. Ik had hem origineel bespannen met spiegelfolie, de rolroeren fel rood. Later kwam er oracover overheen. Eerst gebouwd als zwever. Op de hang. Later een os max 1,5cc. Toen weer een 3,5cc HB brandstofmotor. Daarna kwam electro, een 100wat motortje en er volgde een 300Wat motor...en NU: FPV!!! Wordt het de ultimate FPV droomkist? Honderden vlieguren op zicht...maar hoe zal het zijn om hem FPV te vliegen? Ik kan niet langer meer wachten. We gaan het deze week proberen. Een super snelle kist die echt strak vliegt....
![]()
![]()
MVG. Robert.
staat dat ook op youtube
dat verhaal?