Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vervelend is wel dat er alleen een Duitse stekker mee wordt geleverd. (Graupner = Duits)
Maar bij de Kruidvat verkopen ze van die reisstekkers. Die passen altijd.
Ook wel handig om te weten: Blauw hoort rechts, en Bruin links.
Dat is vanaf de achterkant van de stekker gezien. Dus zeg maar waar je de snoeren dus aansluit. Maar dan ondersteboven, zodat als je aan de voorkant van de stekker zou kijken, dus zeg maar waar de aansluitpinnen zitten, de Blauw rechts zit. (Want als je zeg maar naar een stopcontact kijkt (van buiten af (dus niet van binnenuit) ) dan is Blauw weer links. Da's ook wel weer makkelijk onthouden, want in Blauw en links zit allebei een L. En in Bruin en rechts zit allebei een R. Dat zijn dus dezelfde letters. En daarom (omdat ze hetzelfde zijn) is dat (van die kleuren) makkelijk te onthouden. Zeg maar.
Duidelijk Prop-er.
Nu weet ik ook waarom de ultramat bij mij altijd de accu's ontlaadde ipv oplaadde.
Ik had de stekker dus precies verkeerdom in het stopcontact gestoken
Ja, da's wel erg dom, natuurlijk. Verkeerd om aansluiten.
Weet je wat ik wel eens doe? Dan trek ik eerst alle stoppen in de meterkast eruit, ik sluit mijn ultramat middels de stekker aan op het stopcontact (Blauw links), sluit mijn accu aan, en dan kan ik mijn bureaulampje gewoon aanzetten!
Dat scheelt mij weer een aparte lader met ontlaadprogramma. (Maar ik weet nu ook dat je gewoon de stekker kan omdraaien)