Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uhm, wat is dan niet strak aan het verf werk?
Prachtig resultaat, niet overal vertellen dat het 2 weken werk was hoor.
Groet,
Mathieu
Sodejuu, ik vind het super strak gelukt er van uitgaande van wat ik op de foto's ziet. Je mag trots zijn Jan.
Heb je de rand nog ingesneden zoals je in gedachte had voordat je de tape hebt verwijderd?
Goude tip dus
Ik zou minimaal twee weken wachten als je zo lang geduld kan opbrengen.
En een werkschip of een auto..... iets met appels en peren vergelijken
De sleepboten waar ik op gevaren heb (URS) waren echt niet allemaal even glad.
Hey Jan,
Schitterende update weer man. Zag dat je een boegschroef hebt met 2 bladen????? Is dat nieuw en zo ja , wat is het voordeel hiervan
Je schilder/spuitwerk ligt boven het gemiddelde wat ik zie, inclusief dat van mij. Dat geldt overigens ook voor je detaillering van de romp en de thrusters wat dat betreft. Ik zeg chapeau..Wat ik nog wel zag, maar dat kan ook aan de foto liggen, de roosters van de koelboxen aan de onderkant lijken niet op hetzelfde spant te liggen? Image 5087.
Thx, die boegschroef is het nieuwste model, deze draait in functie van de zeeslag door het asymmetrisch deel gaat het schip veel minder stampen als ze door de golven klieft, leuke uitleg niet.
Nee ik hoop op replacement vanuit het hoge noorden maar mijn vraag wordt niet beantwoord...
over de roosters ken ik niet volgen, op foto 5087 lijkt alles toch uitgelijnd, trouwens je ziet er maar 1 kant op, kan je even verduidelijken wat je bedoeld, niet dat ik er nu nog veel kan aan doen, maar ik heb net alles eens hermeten, en op een kleine mm na lijkt alles in lijn maar misschien mis ik iets.
Jan even een foto voor jou, in pb kan ik die niet plaatsen
Bekijk bijlage 366541 Bekijk bijlage 366537 Bekijk bijlage 366538
Grt peter
Hey Jan,
Als het goed is moet je antwoord gehad hebben. Heb daar tenminste een CC van.. Wat de roosters betreft op genoemde foto, ik denk dat de lasnaden mij een beetje op het verkeerde spoor hebben gezet. Nog een keer goed gekeken en bij deze keur ik het toch goed.
Overigens is de uitleg van de boegschroef op zijn minst twijfelachtig
![]()
jeempi jan wat mooi, idd piepklein. Geweldid dit te zien, daar zijn die van mij echt knotsen bij.
Super gemaakt, echt petje af daar voor
Dus voor mij de + op de vcc en de - op gnd ? De rest snap ik wel.
Grt peter.
Heel fraai gemaakt Jan.
Petje af
Jan, geweldig, zo was mijn bericht zeker niet bedoeld, maar had het kunnen weten. Nu ik dit zie, heb ik een brandende vraag. Je weet dat ik met de WID bezig ben. Daar heb ik op een gegeven moment aan de achterkant van de injectiepijp een aantal bochtjes nodig die eigenlijk aan elkaar gelast zijn. Dit krijg ik met geen mogelijkheid gebogen. Uiteraard moet er ook water doorheen kunnen. Bij je FIFI's heb je ook een aantal bochten achter elkaar. Waar of hoe heb je die gemaakt en kunnen ze ook nog wat druk aan? Ik lees wel iets van 5 mm rembuis maar de FIFI's zijn volgens mij van kunststof gemaakt. Doorsnede van deze bochten zal ongeveer 6 mm zijn. Heb ik nog niet exact gemeten omdat ik nog niet zover ben.