Waarschijnlijk mijn laatste update dit jaar, maar wat voor één!
Ik heb me net bezig gehouden om foto's te trekken met zo'n nieuwe hightech GSM en man wat ben ik toch even verbaast, nu sparen voor zelf zo'n ding te kopen ;-)
Alle gekheid op een stokje, ik was bezig met de brug module, deze is op wat detailles bijna klaar, ik moet nog de hendels van de achterwinches plaatsen en misschien een decal van de trap naar beneden, ik kan geen echte trap maken omdat onder de brug echt veel electronica zit en er eigenlijk geen plaats voor is... Tja dan zijn dan de details die soms moeten worden geofferd zeker?
Zonder te veel uitleg wil ik jullie wat laten mee genieten van de laatste foto's, alle computermonitoren werken, alle warning lights ook (dat zal je wel zien) ook werken al de SIL lampen er zit een rode led in het zijn er 4 deze werken apart van de Monitoren en Warninglights, de radar monitoren werken synchroon met de bepaalde radar, dus de linker monitor met de linkse radar en recht met rechts...
Deze geven in het donker een prachtig mooi groen beeld moet ik zeggen.
Het is technisch niet mogelijk om de "schoonheid" van de brug op foto te krijgen, door de lichtjes heb je altijd wel wat blur maar na wat testen met camera's en telefoons is het resultaat best goed...
IMG_0046 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0045 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0044 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0043 by
Jan Fabri, on Flickr
Om te situeren, de koelkast is 10mm hoog en 6mm breed, EN STOP MET NAAR MIJN VROUW TE KIJKEN!

.
IMG_0037 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0035 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0034 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0033 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0032 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0031 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0030 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0029 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0028 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0026 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0025 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0023 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_0021 by
Jan Fabri, on Flickr
Al met al niet zo slecht vind ik nog wat detailles en het is helemaal klaar...
Alvast een fijne eindejaarswissel en een voorspoedig 2021 voor jullie allemaal!!!!