Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Heren,

in Belgie voorspelt men voor zaterdag (ik weet wel, the day before) 15 cm sneeuw en -11 graden Celsius.

Kans is groot dat die voorspellingen ook in Nederland uitkomen ! :-)

Begin dus al maar een pistje uit te graven ! :-)

Groetjes en tot zondag !

Davy
Hey Davy,

Uitgraven is bij ons niet echt nodig wij hebben nabij ons veld zoveel industrie en petrochemie
dat het op ons veld gemiddeld 10 graden warmer is dan waar ook. :-)

grt
michel

Lol, zit wel een kern van waarheid in Michel, ik vond het al vreemd dat er op het veld geen sneeuw lag:D

Ff doorwerken, dan kan ik zondag misschien de 200cc 3.3 meter Yak maidenen.........:p (altijd leuk, foto's met een sneeuwachtergrond)

Lol, zit wel een kern van waarheid in Michel, ik vond het al vreemd dat er op het veld geen sneeuw lag:D

Ff doorwerken, dan kan ik zondag misschien de 200cc 3.3 meter Yak maidenen.........:p (altijd leuk, foto's met een sneeuwachtergrond)
hey alexzzz

Tja raar he zet je wel aan het denken :-)
afgelopen zondag was er ook al geen sneeuw op het veld.
p.s.
ben benieuwd naar je nieuwe kist dus opschieten met bouwen :-)

grt
michel

ben benieuwd naar je nieuwe kist dus opschieten met bouwen :-)

Hehe, ik ben nog nooit zo lang met een arf bezig geweest, maar het einde nadert, moet dan alleen voor het weekend nog uitlaatbochten zien te scoren, ik ga mijn best doen:)

Verslagje staat hier;

afbouwverslag-3-30-meter-yak-54-3w200i-b2-ts

Als het zondag maar niet sneeuwt, sneeuw wegvegen wil ik wel doen, maar die sneeuw is niet zo best voor m'n spullen:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe, ik ben nog nooit zo lang met een arf bezig geweest, maar het einde nadert, moet dan alleen voor het weekend nog uitlaatbochten zien te scoren, ik ga mijn best doen:)

Verslagje staat hier;

afbouwverslag-3-30-meter-yak-54-3w200i-b2-ts

Als het zondag maar niet sneeuwt, sneeuw wegvegen wil ik wel doen, maar die sneeuw is niet zo best voor m'n spullen:D

laat die verfmenger maar thuis...
invliegen moet je alleen doen en niet tijdens een jet-meeting..

trouwens het weerbericht is niet denderend

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoop dat je 'm niet hoeft af te stellen - de laatste keer dat ik onder nul aan sproeiernaalden moest draaien had ik 't gevoel dan mn vingers er af vroren :rolleyes:

Hoop dat je 'm niet hoeft af te stellen - de laatste keer dat ik onder nul aan sproeiernaalden moest draaien had ik 't gevoel dan mn vingers er af vroren :rolleyes:

Ja, ik denk dat ik de leren motorhandschoenen maar weer eens tevoorschijn haal:p

3 tikken, dan loopt hij, zitten geen FADECS in die stuk kunnen gaan bij een mislukte startpoging:mrgreen::sleepy:

Haha, nu begeef je je op glad ijs. ;-)
Full Authorized Digital Engine Control (FADEC) is NIET de ECU maar is de NAAM van de gehele digitale motor managment.
De ECU of EEC, kleppen, pompen, bleed regelingen, oil cooler temp regelingen etc etc you name it, vallen onder FADEC.
FADEC wordt ook gebruikt bij moderne turboprops en zuiger motoren. ;-)

Haha, nu begeef je je op glad ijs. ;-)
Full Authorized Digital Engine Control (FADEC) is NIET de ECU maar is de NAAM van de gehele digitale motor managment.
De ECU of EEC, kleppen, pompen, bleed regelingen, oil cooler temp regelingen etc etc you name it, vallen onder FADEC.
FADEC wordt ook gebruikt bij moderne turboprops en zuiger motoren. ;-)

Ah, you got me, in ieder geval......als je meerdere keren achter elkaar een turbine probeert te starten kon er van alles kapot gaan:)

Men ziet maar weer dat het IQ is gerelateerd aan het aantal bladen van zijn schroef.

Ik had begrepen dat de wetenschap die stelling heeft kunnen ontkrachten aan de hand van een praktijk-experiment met ene "Sandor":mrgreen:

Hoe dan ook, met dit weer kan je beter een kachel in je kist hebben dan een dikke ventilator voorop :)

Back