Unox Vliegmeeting

  • Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Nou BIKKELS ik heb de sneeuwploeg al ingewerkt en ze staan er helemaal klaar voor.

bikinisneeuw_02.jpg

Gr Japioooooooooo

Jaap,

vanaf hoe laat zijn deze dames aanwezig ? :-)
Kwestie van NU al uit te rekenen hoe lang het rijden is zodat ik ZEKER op tijd ben ! :-)

Groetjes,

Davy
 
ik zou de dames van de sneeuw ploeg graag aan het werk zien ,maar ik moet me afmelden.
ik krijg de modellen niet op tijd omgebouwd naar 2,4
en de elan is helaas op jetpower overleden

remke
 
@Jetpower


zondag zal er helaas niet bij kunnen zijn (werk en verjaardag).
en ik heb mijn boomerang XL op 1 januari plat gevlogen .
may he rest in pieces

En waarom heb je dat gedaan????

Erg jammer weer

Hebben jullie de weersverwachting al gezien voor de aankomende dagen ????
Het wordt wel weer voor echte BIKKELS he


GR Japiooooooooo
ik was tijdens de vierde vlucht bezig met de landing .
toen ik te hoog aankwam vlak voor het veldt en ik gas wou geven schoot tie door waardoor ik met mijn landingsgestel bij het ende van het veldt de grond raakte en doorschoot naar het volgende veldt en daarbij de geheele onderkant naar de klote was
(NEE en ik had geen last van een kater)
 
Zwaar kut Peet, alles naar de klote of toch nog veel kunnen recoveren?
(je had toch geen kater zeker? )

Ger.
ja de turbine was niks mee aan de hand
de vier servo's (digitaal 8411) in de vleugel naar de klote
powerbox en ontvanger zijn ook nog goed
landings gestel weet ik nog niet
en de keflar tank die was ook nog goed

dus in de aanbieding een keflar tank voor pasend voor de XL 3,8 liter

en we gaan morgen eff kijken voor een nieuwe bouwdoos (bvm bobcat)
 
ik dacht vandaag, laat ik eens ruim van tevoren mn jetje eens nakijken...

En zo zag 'ie er vanmiddag opeens uit:

P1010094.JPG


P1010095.JPG


P1010096.JPG


Tja... Dank u composite ARF voor een langs de naad lekkende tank.. :( En daar vragen ze dan ook nog eens een godsvermogen voor..

En na 't inprogrammeren in mn nieuwe zender (ja, slim he, invliegen met 'n nieuwe zender bij -8 graden ;) ) begon ineens mn ECU te piepen dat de plug kapot was (ja, dit is nog zo'n turbine met een kooktoestel dr in), dus ook die mocht dr uit.

Natuurlijk, met de epoxy naad om de tank past 'ie niet meer door 't spant, maar wat gevloek en een hamer later zit 't weer op zn plek. Turbine schroef ik dr morgen wel weer in, en dan hopen dat alles blijft werken (en droog van binnen :rolleyes: )

Hans
 
ATENTIE ATENTIE !!!!!!!!!


Morgen (zondag 10 jan) Gaat NIET door voor jetvliegen.
De vooruitzichten zijn te slecht en aangezien met windkracht 6 is het niet aan te raden.:(
Door telefoontjes van diverse mensen (die afmelden)en overleg met een aantal hebben we besloten om het 2 weken uit te stellen.

Als alles goed gaat ,verzetten we het naar ZONDAG 24 JANUARI

We hopen op beter weer:mrgreen:
we houden je op de hoogte

met vr gr Maikel
 
Ai, maar was wel een beetje te verwachten.

Heel jammer voor jullie.


Maar dat biedt mij weer wat mogelijkheden, het schijnt dat ik vrij ben dus met of zonder gemaidende F-15 kom ik dan ook langs :yes:
 
komt mij eerlijk gezegd wel goed uit, want zit midden in een toetsweek en was eigenlijk van plan om dus morgen niet (meer) te gaan.

Tot over twee weken dan:D
 
Verstandige beslissing denk ik, hoef ik in elk geval niet twijfelen over morgen.

(Rookie is wel af ondertussen ;) )

Zal de 24ste in mn agenda zetten!

Grtz
 
Hey Maikel.
Lekker is dat...... Speciaal vrij genomen voor morgen..... :-(
Nou ja, heb toch wel een reden om te lachen! ;-)
 
Back
Top