Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
of naar je schoonmoeder moet
Eh en als ze naar ons komt????

Maar nee, ben wel verhinderd ivm familieaangelegenheden maar dat betekent wel weer punten voor Pampa ;-)

Veel plezier voor deiegen die wel gaan en hou het heel.

Kijk het zit zo, ik heb mijn ontvanger uit de Intro getrokken omdat die in de Sprint moest, ik heb de problemen met de Intro nog niet bekeken en de Sprint is zowat klaar, maar ik heb geen zin om de Sprint af te raffellen, dat zou zonde wezen.

Gr Japiooooooooooo

P/S Willem kun je die Kip in de vriezer doen voor mij :mrgreen:

Kijk het zit zo, ik heb mijn ontvanger uit de Intro getrokken omdat die in de Sprint moest, ik heb de problemen met de Intro nog niet bekeken en de Sprint is zowat klaar, maar ik heb geen zin om de Sprint af te raffellen, dat zou zonde wezen.

Gr Japiooooooooooo

P/S Willem kun je die Kip in de vriezer doen voor mij :mrgreen:

Natuurlijk kan ik die kip invriezen daar zijn ze aan gewend.:D

@Willem

Oeps dat was ik ff vergeten jij bent een kenner merk ik, maar miss kom ik wel even kijken, dat ligt er aan hoe ver ik ben met de Sprint.

Hou die kip koel voor mij aub, alhoewel warm is ti lekkerder.

Gr Japiooooooooooooooooooo

Laatst bewerkt:
mayby

@Maikel.

Ik zit dit weekend in de nachtdienst, lig tot ongeveer 14.00 in m'n mandje, en om daarna nog met m'n suffe kop een jet te gaan staan te besturen lijkt me niet verantwoord.
Kom zowizo s'middags buurten natuurlijk.

See you all, Ger.

@Maikel.

Ik zit dit weekend in de nachtdienst, lig tot ongeveer 14.00 in m'n mandje, en om daarna nog met m'n suffe kop een jet te gaan staan te besturen lijkt me niet verantwoord.

See you all, Ger.

er zijn er wel meer die een boomerangetje kunnen invliegen denk ik;)

dus moet ik voor jou ook een kippie reserveren:p

yes

@Maikel.

Kippie is afgesproken, effe thuis doorgegeven :wink:
Enne als Japio mij kan beloven dat ie de sprint vliegklaar heeft dan probeer??? ik iets vroeger in de nacht naar huis te gaan om een slapie te doen, 04.00 in plaats van 07.00 of zo, dan zal ik er om 12.00 uur zijn op Japio z'n zender met mijn zender te laten copuleren, en die Sprint te maidenen, hoef ik er alleen maar naast staan, kan die hem zelf maidenen.

Jaap, doorbouwen jongen, gaan we lekker vliegen :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
petro

@Berto.

Tuurlijk, als het niet sneeuwt of regent dan gaan we lekker kachelen.
Was nog effe peut wezen inslaan, weer eens 4 X 25 liter gehaald, genoeg voor 35 vluchtjes van 8 á 10 minuutjes, is ook weer duurder geworden, was 95 cent/l en nu al 99,5 cent/l.

PS,"Wat stinkt het in de schuur" zei m'n vrouw tegen me gister, "Mohaaa, kweet niet, geen flauw idee" :mrgreen:

12404b5830c7ec6fc.jpg

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
haha,

heb hier altijd een voorraad drummetje van 60ltr kero staan om m`n 20ltr vaatje te vullen.

Vullen van de voorraad drummetje is niet zo`n probleem, 20mtr en klaar:
kero.jpg

Wel iets duurder maar dat weegt niet op tegen het moeten halen met de auto oid ;-)

@Maikel.

See you all, Ger.

Damn... Niks knuppelen dus... :cry:

Back