Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Hier praktisch geen sneeuw gevallen vandaag, paar vlokjes maar, wegen ook goed begaanbaar:)

Hier in Heerlen ligt ongeveer 12-15 cm.
Gistermorgen rond 6.00 uur begonnen met sneeuwen tot zeker 15.00 uur in de middag, wegen slecht begaanbaar wat ik begrepen had van Sandor na telefonisch contact te hebben gehad.
Vanmorgen nog een cm of 2 tot 3 bijgevallen.
Sinds ongeveer 11.30 uur droog op af en toe een vlokje na.

ik Delfzijl valt er nog steeds sneeuw en hebben we duinen in de regio waar je niet overheen kan kijken het is hier ook akelig rustig op straat
gr.Pieter

maar jaap jij had toch een sneeuwploeg?
wie moet jou dan verzorgen in stadskanaal?
of zullen we er maar vanuit gaan dat we in de korte broek lopen?
gr.pieter

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe het weer en de wegen bij iedereen is?

Bij mij (dicht bij breda) is er geen sneeuw gevallen en het waait ook niet hard.
Wegen zijn ook gewoon schoon.

Tsja....., vroegáh had je gewoon stevig winter weer, gewoonste zaak......nu vallen er een paar vlokken en het is gelijk extreem weer met alle waarschuwingen van dien en het hele land is dan ook gelijk bangha ha ha. Vanmiddag toch nog effe naar Gilze-Rijen geweest omdat het iets te veel jeukte. Lekker paar rondjes gevlogen, het waaide bijna niet.

Beterschap de 24ste.

Grt,
Gerald

Vandaag op eigen veld nog even gevlogen. Lag net te veel sneeuw voor 'n 'echte' jet - denk dat ik wel wat ver was weggezakt.. (tja heb je op gilze rijen geen last van natuurlijk.. lucky you...)

Wel wat kunnen spelen met een schuimpje - na voldoende stuiteren komt 'ie nog los ook:

Laatst bewerkt door een moderator:
En zo zag 'ie er na een paar keer een te hoge bult sneeuw tegenkomen uit:

P1010105.JPG

Achja... vloog nog prima:
P1010107.JPG

Hoi,

vanochtend was het zo'n ochtend waarvan je dacht "dit wordt niks". Sneeuwen, sneeuwen en nog eens sneeuwen. De vlokken leken elke seconden dikker te worden.

Tot... Rond 13u30 de sneeuw stopte. Dus toch maar even de Pixy en de Zagi in de auto en op weg naar het veld. Sommige wegen waren wel levensgevaarlijk om te berijden. Maar de autowegen waren alleszins open.

Op het veld viel het enorm goed mee. Mooi open weer met niet al te veel wind... Lekker gevlogen, het was dus toch nog een prachtige dag !

Hoe dan ook, op naar 24 januari !

Groetjes,

Davy

Hallo jetvliegers,

Aanstaande Zondag de 24 ste januari gaat door voor Gastvliegen op rozenburg voor "jets".:p
Het weer ziet er redelijk uit.

Zou iedereen die KOMT mij even een mailtje willen sturen met een bevestiging dat hij/zij ook daadwerkelijk komt.
I.V.M. de voorraad van de versnaperingen.
Dat we niet straks staan met 25 kippen die we met z'n 4 op moeten eten:mrgreen:

Al is het niet zo koud meer , heb ik uiteraard de terras vewarmings paddestoelen weer geregeld:-D

Tot een zondag en nu geen slappe smoezen dat je ongesteld bent of naar je schoonmoeder moet.

Gr Maikel

butlercampers@live.nl

Back