Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Ik ga een regendans uitvoeren :yes:

Nee hoor, ik hoop dat jullie die dag geweldig weer hebben, dan kan ik namenlijk ook van dat weer genieten.

Wacht de "echte" jetmeeting dan wel af :yes:

Ik ben er bij de 10de!! :)

Wellicht met twee toestellen (heeft Koenie ook wat te sturen als Maikel zelf wil vliegen ;) )

Staat in de agenda!

Ook hier in de agenda van de vrouw ( Japio jetvliegen rust in de tent) en ik kan me weer uitleven daro.

Gr Japioooooooooo

P/S Berto, ik hoop dat je struikelt tijdens dat regendansje!!!!!!!!!!!

Denk dat er die dag wel gefilmd wordt maar dan wat anders :D

Wens jullie in ieder geval geweldig weer toe :yes:

Ik zou wel wat warms aandoen die dag, ben er zaterdag nog geweest met temperaturen net boven 0, dat was al net niet te doen:mrgreen:

Bijkomend voordeel van die jet kacheltjes is ook : als de kachel uitgaat tijdens de vlucht, krijg je het toch nog lekker warm ;-)

Als ik jouw verhalen zo lees is dat ook steeds minder het geval (dat jij het warm krijgt dan he, dat uitgaan blijft ie stug volhouden :D ).

Hehe, dan zou ik ook een jetje starten en op de vingers richten tijdens het vliegen:mrgreen:

ik ben van plan als het me lukt om (te regelen/lenen )zo'n padestoel terras verwarming mee te nemen .:p
die wil ik op het veld neerzetten waar we staan te vliegen.
Die zie je ook veel bij cafe's tegenwoordig buiten als al die mensen zielig een peukie staan te roken.
dan hebben we het zeker warm.:mrgreen:
Moet alleen mijn vriendin daar even lief voor aankijken.(die heeft ze op haar werk)

dus geen gezeur over te koud.
je ziet ik probeer er alles aan te doen om jullie het zo confortabel mogelijk te maken:mrgreen:

gr maikel

kachel

@Maikel.

Goed bezig Maikel, iedereen komen dus, de kou is nu geen belemmering meer :mrgreen:
Nu nog de worst en soepies regelen en het gaat een mooie dag worden.(10e jan toch? )

Ger.

Wellicht met twee toestellen (heeft Koenie ook wat te sturen als Maikel zelf wil vliegen ;) )
Staat in de agenda!

Hanzl,

neem dan ook een 3de mee ? Wink wink ... Dan heeft Ger af en toe ook nog wat aan zijn toestel ! :-)

Groetjes,

Davy

Staat in de agenda!

Koenieboy zegt op Vincenzo zijn computer :-)
De 10de (en de 17de ook niet) kan ik er jammer genoeg niet bijzijn :-(. Achja, ander keer bij wss wat warmer weer ;-)

Laatst bewerkt:
Hmm, da's jammer Koen! Achja, dan zien we Maikel ook nog eens vliegen :p

Grt,
Hans

(PS - als je eens in de buurt bent, uitslagen overschrijven enzo :) :D )

Back