Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
klaar

Ik ben d'r klaar voor :yes:

12404b39fa04043f9.jpg

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nou Ger, jij zal wel te herkennen zijn die dag:mrgreen:

Hopen op mooi weer, dan kan ik ook weer eens de vleugels uitslaan:) Ik zal ook wel wat foto's maken die dag, mits het mooi weer is natuuurlijk......

Ger
jou als echte koukleumer kennende heb jij aan dit mutsje echt niet genoeg
wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een mooie zondag 10-01-10
gr.pieter

Ger
jou als echte koukleumer kennende heb jij aan dit mutsje echt niet genoeg
gr.pieter

Kruiden bittertje erbij moet toch kunnen Pieter? :wink: (of 2?)
Jullie daar in het hoge noorden een gezond en happy jaar toegewenst, enne waarschijnlijk tot ziens in Stadskanaal.

Ger.

Ger kan komende zondag alvast even wennen voor de 10e ;-)

Ik zat ook al te kijken, -2 als max. temperatuur, maar verder wel heel aardig weer. Misschien toch maar weer eens gaan dan, ik neem de generator wel mee met een straalkacheltje:mrgreen:

Hoe is het veld eigenlijk bij jullie?
bij ons kun je er nu niet op veel te zacht je zakt zo'n 1cm in bij ons is niet echt ideaal landen met een kist van +/- 9 kilo

mzl en een fijn jaarwisseling:)

Hey Willem,

hier staat de 'site': http://www.unoxmeeting.nl

Misschien handig als iedereen die zeker komt 't even aangeeft in dit draadje? Ik denk dat 't aantal aanmeldingen op de site wat positief is.. (weet ook niet wat 't weer doet, laatste met -7 gevlogen, en dat was geen feest...)

Hans

Je zal met de jets in ieder geval weinig grondweerstand hebben met dat laagje ijs:mrgreen:

dag allemaal,

allereerst de beste wensen voor 2010 en dat je veeel vliegen mag zonder teveel schade:-)

hopelijk licht er niet teveel sneeuw op het veld.

gtjs
wim

Laatst bewerkt:
Tja, nadeel van (ver) onder nul is wel dat o-ringen niet zo geweldig meer werken, en ook 't vocht in je luchtleidingen is meer ijs dan wat anders :rolleyes:

Even voor de duidelijkheid!!!!!

Het staat nog steeds gepland voor ZONDAG 10 Januari.

De weersverwachtingen zijn : windkracht 2 tot 3 (dat is goed)
1 tot -5 graden (dat is fris:mrgreen:)

Het ligt aan jullie , als jullie geen bezwaar hebben tegen een beetje kou (al regel ik wel een terasverwarmings paddestoel om onder te staan met het vliegen , en een verwarmde kantine)

en de kans bestaat dat we even een baantje meet sneeuw moeten wegschuiven..

Dan gaat het gewoon door.

ik zag op rc universe dat ze in engeland en amerika ook gewoon in de sneeuw vliegen.

ik wil het wel graag Zeker weten , dat ik en andere niet voor niets bezig zijn.

gr maikel

Ik ben erbij!

Wat ik precies meebreng weet ik nog niet maar, als ik kom zeker met iets om te vliegen.

Uitzondering is als dr ontzettend veel sneeuw/ijs op de wegen ligt - met gladheid is 't me net te ver.

Hans (en Jopie denk ik :) )

en de kans bestaat dat we even een baantje meet sneeuw moeten wegschuiven..
HAd je dat voor afgelopen zondag al niet even kunnen doen hadden wij 2 kisten kunnen maidenen ;-)

Jullie in ieder geval heel veel plezier komende zondag en alvast tot de volgende keer :yes:

Back