Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Dat is ook niet mijn probleem (naja, beetje wel ;)) maar je hebt dan als gevoels temp -15 en mijn vingers doen het dan niet meer zo goed ;)

gevoels temp -15 en mijn vingers doen het dan niet meer zo goed ;)

Herman Herman, een béétje vent.................................. vliegt altijd!!! zo rond :x-mas: en ook met een :zon: natuurlijk, en dit waait wel eens over :onweer: en daarna :proost:

Ger.

Nee hoor Maikel, ik zeg gewoon dat ik vliegles krijg van Davy, no problem at all, gewoon aan de kabel hoor :wink: :rolling: :rolling: :rolling:
Ger.

Hey Ger,

dat kan geregeld worden ... Maar dan moet je wel later in het logboek invullen dat ik je (goede) leraar was ! :-) :-)

Wat die regel van 3 gastvliegers betreft, nog niks van gehoord... Maar het zal wel zo zijn dan zeker ? 13 December hebben we algemene club vergadering, dan zullen we dat wel horen zeker ?

P.S. Van mijn kant ZEKER ALTIJD VAN HARTE WELKOM ! We soep, een muts en VEEL kleren meebrengen ! Geen zwembroek liefst...

Groetjes,

Davy

Wat die regel van 3 gastvliegers betreft, nog niks van gehoord... Maar het zal wel zo zijn dan zeker ? 13 December hebben we algemene club vergadering, dan zullen we dat wel horen zeker ?

Groetjes,

Davy

2 weken geleden bij jullie gevlogen met Koen (p.s.waar was je nou):mrgreen:
Ik wilde met een aantal mensen die kant op komen.
Zo had Ik Koen het laten regelen , maar Koen kreeg geen toestemming van het bestuur.
Jos was wel erg vriendelijk tegen ons, hij zij niet eens gedag:rolling:
maar we hebben wel lekker jullie kas gevuld:mrgreen:

Ik ben er ook bij als het dit jaar nog is.
Volgend jaar eerst op wintersport t/m 10jan
Ander doen jullie het voor mij toch na 10jan:puppydogeyes:
Gr Limme

Hey Ger,

dat kan geregeld worden ... Maar dan moet je wel later in het logboek invullen dat ik je (goede) leraar was ! :-) :-)

P.S. Van mijn kant ZEKER ALTIJD VAN HARTE WELKOM ! We soep, een muts en VEEL kleren meebrengen ! Geen zwembroek liefst...

Groetjes,

Davy

Davy dat is al meer dan een jaar zo
kennelijk zien ze liever niet meer gasten dan de 4 leden die nog komen.
erg jammer.
word tijd voor een fris bestuur en nieuwe voorstellen.. :-)

2 weken geleden bij jullie gevlogen met Koen (p.s.waar was je nou):mrgreen:
Zo had Ik Koen het laten regelen , maar Koen kreeg geen toestemming van het bestuur.
Jos was wel erg vriendelijk tegen ons, hij zij niet eens gedag:rolling:
maar we hebben wel lekker jullie kas gevuld:mrgreen:

Hey Maikel,

ik was er niet vanwege andere familiale bezigheden ! :-) Is ook af en toe nodig. Of had je wat te vliegen bij voor me ? ;-)

Jammer idd wat er bij ons allemaal gebeurt, maar wat kunnen wij als leden er aan doen ?

Groetjes,

Davy

vreemd

Blijf het erg vreemd vinden.
Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg.

@Davy, juist de leden hebben het voor het zeggen hé, zonder leden is er helemaal geen club :wink: maar anders gewoon een agenda-punt van maken met daaopaansluitend een stemming tijdens de ledenvergadering, of ben ik hier net ietsjes te simpel voor???

(Davy, als het Rozenburg wordt? kachel je maar lekker met de Velo)

Heb overigens al tomatensoep ingeslagen met extra worstjes. :yes:

Groetjes Ger.

Hey Maikel,

ik was er niet vanwege andere familiale bezigheden ! :-) Is ook af en toe nodig. Of had je wat te vliegen bij voor me ? ;-)

Jammer idd wat er bij ons allemaal gebeurt, maar wat kunnen wij als leden er aan doen ?

Groetjes,

Davy
onze mond opentrekken op de algemene vergadering binnenkort:rolleyes:

@Willem Worst

He Sandor wat dacht je van halve gegrilde kippen die regel ik dan wel, maar dan wel in januari.

KIP hoorde ik KIP?? op een Unox vliegmeeting?? gegeven door Willem Worst

Yessssssssss ik kom ook

Gr Japiooooooooo

P/S neem ik wel servetjes mee

Blijf het erg vreemd vinden.
Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg.

@Davy, juist de leden hebben het voor het zeggen hé, zonder leden is er helemaal geen club :wink: maar anders gewoon een agenda-punt van maken met daaopaansluitend een stemming tijdens de ledenvergadering, of ben ik hier net ietsjes te simpel voor???

(Davy, als het Rozenburg wordt? kachel je maar lekker met de Velo)

Heb overigens al tomatensoep ingeslagen met extra worstjes. :yes:

Groetjes Ger.
het is heel het bestuur dat daar over oordeelt heb ik gemerkt.

Mijn idee is dat het bestuur anders kijkt naar de hobbyop zich. Ze zien het meer als een individueel gebeuren, en niet als een gezellig gebeuren als groep gelijk wij dat doen.
Ik dacht het gastvlieg-gebeuren eens op tafel te gooien op de algemene vergadering... Maar ik weet niet echt goed hoe ik dat moet aanbrengen.

Maar ik weet niet echt goed hoe ik dat moet aanbrengen.
Vinger opsteken, opstaan, em beginnen over het gastvliegen ;-)

Voor je het weet zullen er meerdere leden opstaan en helpen met de sicussie.

Back