Wie heeft er ervaring met de 4,5m ASH26 van robbe?
Ik ben nu bezig met de bouw en constateer een instelhoek verschil van 3 graden. Dit lijkt me wat veel. Persoonlijk lijkt 1,5 me prima?!
Het vliegtuig heeft een HQ profiel en is uitgerust met welfkleppen.
Kan zijn dat zo'n groot verschil hoort bij het type vliegtuig of het profiel maar volgens mij zal ik behoorlijk down moeten trimmen om een beetje fatsoenlijk rechtuit te vliegen....
Ander vraagje, weet iemand of er tape bestaat waarmee ik de spleet tussen de vleugel en de welfkleppen kan afdichten? De kleppen worden nl. van boven aangestuurd en zo'n sleuf ziet er niet uit en is aerodynamisch natuurlijk ook minder verantwoord.
Ik ben nu bezig met de bouw en constateer een instelhoek verschil van 3 graden. Dit lijkt me wat veel. Persoonlijk lijkt 1,5 me prima?!
Het vliegtuig heeft een HQ profiel en is uitgerust met welfkleppen.
Kan zijn dat zo'n groot verschil hoort bij het type vliegtuig of het profiel maar volgens mij zal ik behoorlijk down moeten trimmen om een beetje fatsoenlijk rechtuit te vliegen....
Ander vraagje, weet iemand of er tape bestaat waarmee ik de spleet tussen de vleugel en de welfkleppen kan afdichten? De kleppen worden nl. van boven aangestuurd en zo'n sleuf ziet er niet uit en is aerodynamisch natuurlijk ook minder verantwoord.