Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De relingen zijn die die bij het pakket zaten. Maar zijn idd wat aan de lage kant. Ze zijn 1,4cm en zouden op basis van de tekeningen 1,5cm moeten zijn. Ze zijn bij het echte schip 75 cm dus ook erg laag.
Ja aan het begin van mijn Verslag staan de originele tekeningen van het schip. Het is een serie boten die met velen tegelijk is gemaakt en de hoga is een van de laatste die nog bestaat
het model van bb is in grote lijnen ok maar mist essentiële delen met name aan de achterzijde van de opbouw maar dat is eenvoudig te maken.
wel vind ik het model wat te duur voor wat je er voor krijgt maar ik heb het kunnen ruilen voor een andere boot dus dat scheelde.
Dank je wel. Het is een leuk model om te bouwen. Verdere details aangebracht inclusief de luchtvents aan de zijkant, de brandslanghouders en de controlers voor het anker en de winch
Erg indrukwekkend resultaat! Schitterende Navy sleper geworden, uitermate stoer schip...
Haha... ‘Klaar’... nu de grotere bouwen uit WWII... Navajo Class fleet tug... indrukwekkende 'boten' is er nog 1 van over las ik...
Naar aanleiding van je model eens gaan spitten op Google... bijzonder!
Dank je wel voor de leuke reacties. was een leuk model om te bouwen. Ben ook lid van de billings boats groep op facebook en hen de foto's doorgestuurd met de opmerking om hun model zeker ook beschikbaar te maken in RC. Het was een leuk model om te maken, zeker doordat er veel te vinden is op internet. Nu door met de Smit Rotterdam en dan de Elbjorn. Romp is klaar om verder te spuiten en dan alles afwerken.