USS Hoga - WW2 havensleper

Graag hoor ik hoe ik de fotos kan draaien op mijn pc staan ze juist maar hier dus niet HELP

Bedoel je zo?
96686CF0-C7C9-45E1-8893-449920C07334 copy.jpeg

Hi ik gebruik iphone en mac. Paar je moet de fotos kunnen draaien hier lijkt me zo

Over gebruik/bewerken van foto's op de IPhone of Mac kan ik geen raad geven. Ik gebruik Windows.
Maar als je op de bewerkte foto klikt, dan zie je de link en de naam. In de link staat nu het woord "copy".
Ik heb jouw foto geopend in een fotobewerkingsprogramma. De foto 90° gedraaid en onder een andere naam opgeslagen, toegevoegd "copy
In Windows is de bewerking als volgt:
- Klikken op de foto, dialoog venster opent zich, kiezen voor "Afbeelding opslaan als".
- Afbeelding opslaan, b.v. bureaublad.
- Foto openen met fotoprogramma, Windows Paint of Viewer.
- Foto 90° draaien en opslaan onder een andere naam, op b.v. bureaublad.

Deze bewerkte kopie kan je in het verslag opnemen. Indien correct uitgevoerd, dan krijg je onderstaand resultaat. Merk wel op, dat ik nu aan de fotonaam heb toegevoegd "bewerkt".
Bewerkt-F6ABEB5D-115A-4CA1-9242-0ABD188CC978.jpeg

Bijlagen

• Bewerkt-F6ABEB5D-115A-4CA1-9242-0ABD188CC978.jpeg
    Bewerkt-F6ABEB5D-115A-4CA1-9242-0ABD188CC978.jpeg
    156,9 KB · Weergaven: 155
Kerst vakantie goed besteed om 3 modellen te schuren plamuren schuren plamuren etc. De rotterdam en elbjorn gelijk meegenomen in het proces. Nog niet tevreden maar we beginnen er te komen

Roteren... Eenvoudig op de IFeun... fotootje schieten, dan wijzig, dan rotatie symbooltje.
Voor de zekerheid sla ik 2x op. Eerst kwartslag en dan roteren weer in gewenste stand, opslaan klaar.

Op de Mac kan het in de foto viewer van het OS.
Staat in het bewerkingsmenu.

Wordt fraai gebouwd. Top dat je dat allemaal deelt.

Ja bedankt voor de tip had inderdaad al gemerkt dat als je de foto's helemaal roteert op je iPhone ze wel goed komen

de romp moet verder geplamuurd en geschuurd worden maar dat volgt snel. De primer van de bekende goedkope winkel doet het erg goed en geeft die mooie grijze kleur al

mooi resultaat, laatste foto's hebben inderdaad nog wat plamuur nodig. Primer is inderdaad goed tot zelfs zeergoed volgens meerdere bouwers, andere verf van dezelfde winkel laten staan voor modelbouw

Ziet er mooi uit. Maar zijn die railingen niet wat laag voor schaal?
Meestal rond 1 meter, als het niet meer is? 1:1

Back