Vaardagen 2016 België in Mol Zilvermeer

avond
de datum van de pool run ligt ook vast
04-09-2016
Hoevenweg 87 opglabeek Belgie
aanvang 10 uur maar kom je later geen probleem
tenten; tafels en stroom is voorzien .
oppervlakte schepen blijven achter de gespannen kabel zodat we geen kans op ongelukken krijgen zoals verleden jaar
voor diegene die nog een bajonetsluiting moeten hebben voor een seawolf; u47 of u2540 norbert gaat er nog laten bij maken en ze zullen dus binnen kort weer beschikbaar zijn in een kleine oplage van een 50 stuks
dus zie dat je der snel bij bent als je er nog nodig hebt want 50 stuk is soms zeer snel weg
het bestuur

Dag,

afgelopen zondag een fijne vaardag gehad in S'Hertogenbosch.
Mooi weer een veel deelnemers.
Goed ontvangen door de uitnodigende club.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Een eerste impressie.

fbg7ig.jpg

e9c21w.jpg

e0n01w.jpg

qs8jea.jpg

vs28th.jpg

feh475.jpg

Hoi,

gisteren dagje Mol(duikboten).
Ondanks de povere opkomst van deelnemers,toch een super fijne dag geweest.
Norbert was ook van de partij en van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat materialen te bestellen.
Alvast de eerste foto's(Hans z'n LF).
Grtjs,Marc3.

2uf9kpf.jpg

30woz68.jpg

s6rnyt.jpg

krzv8.jpg

2eealw6.jpg

Hoi Hans,

spijtig van die vlek op het glas.Had het moeten droogmaken na de onderwateropnames.
Die van je Seehond,komen er straks ook nog aan.
Eerst die koffervis.
Grtjs,Marc3.

142vq5c.jpg

1zfiu1i.jpg

2h7e335.jpg

2q0vp5f.jpg

f399ck.jpg

11udclf.jpg

2ppevxd.png

rsbdyd.png

28v9iqr.png

i19t20.png

ineens reclame maken voor die zondag
het is een pracht locatie met in de kantine normale prijzen wat eten en drinken aan gaat
het water is er kristal helder zoals jullie kunnen zien in het filmpje
parking is er voldoende en de afstand van de auto naar de tafel is een 10 tal meter
er zijn rol wagentjes waar je eventueel de modellen mee kan transporteren en er zijn hulpvaardige genoeg om een handje toe te steken
duikboten gescheiden van de oppervlakte schepen en indien er mensen golfslag willen dat is mogelijk in een beperkt deel van het zwembad

maak van deze dag jullie dag
bij deze iedereen uitgenodigd of het nu duik , vaart of vliegt
vliegen gebeurt op een afgesloten stuk terrein waar de bezoekers achter een 2.5 meter hoge draad omheining moeten blijven staan
alleen de piloten mogen dat stuk betreden en daar zijn we streng op want veiligheid voor alles
frequentie bord is voorzien (ja Harm ik heb het nu altijd bij in de auto )
dus zoek geen reden om niet te komen maar kom gewoon een dag je lekker genieten wij zorgen voor tenten tafels en stroom + een mooie accommodatie
overnachten is ook een mogelijkheid maar neem daarvoor contact op met de camping zelf
Tel. +32 (0) 89 85 44 44
wilhelmtell@limburgcampings.be

the place to be
wilhelm tell
Hoeverweg 87, 3660 opglabbeek

gr raf

vandaag de school dag gehad en de vuur doop voor het koffer visje en de orka
ik heb alleen maar een klein filmpke van de koffer vis die het meer dan behoorlijk doet
al was de accu los gekomen en was er soms teveel water naar binnen geslokt
nu zoeken waar het lek zit want dat moet verholpen worden

gr raf

Dag,

vandaag een dagje met onze duikboten in de school van Niel bij As geweest.
Een massa volk geweest en heel wat kinderen warm kunnen maken voor onze tak van hobby.
Het aquarium was een schot in de roos en het was er dikwijls aanschuiven om eens met een duikboot te kunnen duiken.
Alvast wat foto's.
Grtjs,Marc3.

1embeq.jpg

wl6cg8.jpg

2w4icle.jpg

jhzb87.jpg

97vi4x.jpg

Ja nu zie je ook de reden dat ik niet meer film en foto's heb .Het was gewoon aards druk aan het aquarium .het leek wel of elk kind van de school eens wilde varen . voor sommige ouders ging het zelfs niet snel genoeg en ze wilde de tijd naar omlaag dat de kinderen konden varen ????het zullen zeker zelfstandigen geweest zijn maar we hadden de tijd reeds op 3 minuten gezet .opgelost door dan in plaats van de uitleg voor de tijd te starten ;eerst de tijd gestart en hun dan de bediening uitgelegd .na afloop kregen ze dan ook nog een pakje popcorn zolang de voorraad strekte .nu alles terug in pakken voor de volgende beurs.

voor hun die het vergeten zijn zondag is het in Mol op de zilermeerlaan 2 weer een duikboot dagje
aan het weer zal het nu niet liegen dat er niet gevaren kan worden mijn gedacht

gr raf

hoi
mooie dag geweest tot 1.30 uur daarna een plens bui
of het freek zijn schuld geweest is weet ik niet maar hij kwam er mee af dat het om 1/2 2 zou gaan regenen en dat heeft het gedaan
maar voor die tijd mooi weer en de dames hebben in het zonnetje kunnen zitten
de haai heeft met de nieuwe ontvanger en het nieuwe roer uitstekend gevaren
de B cula tja die heeft nog steeds problemen met binnen komend water waar het niet moet zijn (2 lekjes waarvan een groot)
de koffervis wilde niet duiken en had last van een gebroken voeding kabel en natuurlijk geen soldeer bout bij
de seawolf kreeg een neiuwe motor alleen ?? sleuteltje vergeten om hem vast te zetten
benny kon niet varen maar heeft toch wat met de haai aan het spelen geweest maar hopelijk is hij voldoende hersteld tegen volgende keer
zelf zijn mijn boten alleen maar nat geworden door de regen maar dat was te verwachten
hans had een probleem met de seehund die wat staart lastig bleek te zijn
voor de rest heb ik pascal zijn B cula op de bodem geparkeerd zodat er een duiker aan te pas moest komen om het te redden
het was zo gepiept want hij lag juist waar ik dacht dat hij moest liggen en het was weer het zelfde probleem met een darm die los gekomen moet zijn
hij moet toch uit elkaar om de ontvanger te kunnen wisselen en dan meteen dat stuk ellende eens aan pakken zodat dien dar er nooit meer vanaf geraakt zie mijn gedacht
voor de rest was alles verlopen zoals altijd alleen wat weinig volk wat zich waarschijnlijk door het weer heeft laten afschrikken
foto's volgen als marc ze gaat posten
gr raf

marc heeft nog met Brain aan het praten geweest en er zouden 2 extra dagen komen in mol
welteverstaan een weekeinde
de datum's moeten nog besproken worden maar ik heb geprobeerd om gratis toegang te verkrijgen
indien dit lukt is het toch maar een 2 euro die je PP meer aan koffie kunt uit geven
het zou een weekeinde worden waar we ook het aquarium mee nemen zodat we de kinderen van de camping kunnen laten varen met de mini bootjes
aan melden moet dan wel gebeuren via bmsa@telenet.be maar er komt nog meer uitleg en ook de juiste datums als het zover is

gr raf

hoi hans het is voor 2016 dus een weekeinde extra op aan vraag van de uitbater (brain) van divesenses zelf
wij varen gewoon op de plas maar als extra de aquarium er bij om de kinderen te kunnen laten varen
het zou gaan om deze 4 dagen
9-10 juli
16-17 juli
waarvan der dus 2 gekozen gaan worden naargelang wat er extra kan op het zilvermeer want er is meer dan duiken alleen te doen

dus houd deze posting in het oog ik laat zo snel mogelijk weten welke dagen het gaan worden
gr raf

Dag,

gisterenavond wel heel bijzondere foto's kunnen maken met de Stroep,maar daar straks meer over.
Alvast wat foto's.
Grtjs,Marc3.

2chqma8.jpg

wk4ebk.jpg

33axabb.jpg

1z1ea2v.png

hahaha ge hebt die grote dikker er weer eens voor de lens gekregen
da lukt alleen als er niemand meer aanwezig is want als ze iets horen zijn ze zo naar de diepte gedoken
hans zijn boot staat er ook mooi op ja wadden
gr raf

Back